Er is een wonder gebeurd jippie!!!

Profciat.

En ik lees liever elke keer dat iemand zwanger is hoor dan niet, we zijn hier om elkaar op te beuren als het niet lukt en te feliciteren als het wonder is geschied. Ik denk altijd als ik het zie................ Yes er is nog hoop.

one down ............ to go (positief bedoeld)

Een hele fijne zwangerschap. het wordt een lentekindje (maart of april?)

groetjes
talke

ik wou je even feliciteren ik weet soms hoe moeilijk het is om een kindje te krijgen jah nu zit tie er heel veel blijdschap toe gewenst en geniet er heel veel van het is je gegunt
veelliefs daantje

he
van harte meid, en je mannetje ook natuurlijk niet te vergeten het is je gegunt,
geniet er van liefs annemieke mama van kevin 2 en 1e ronde.

He meiden dank jullie wel,

Ik kan het eerlijk gezegd nog niet geloven, omdat ik nog steeds gewoon buikpijn heb zoals het lijkt of ik elk moment ongi ga worden
Maar het komt goed....

En ik wens dan ook elk vrouw die zwanger wil worden dit mooie wonder toe...

liefs Chahida

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 10:37:47'));

ach chahida!!

wat ontzettend fijn voor je!!! hartelijk gefeliciteerd hoor!! tis je super gegunt!! hopelijk heb je een super zwangerschap en gaat alles naar wens!! Ook ik ben net zwanger na mijn MK!! ik ben 31 maart uitgerekend en jij???

geniet er lekker van!!!

liefs sweety

He meid,

Nou jij ook van hartelijk gefeliciteerd, Ik heb zelf ook een miskraam gehad vorig jaar zomer...ik weet alleen niet wanneer ik uitgerekend ben, maar ik weet wel ook in maart, ook op het einde van die maand, nou dan kunnen we elkaar steunen door die 8maanden heen

geniet ervan meid, en laat je lekker verwennen door je man...

liefs Chahida

Terug
Bovenaan