Er is niemand in mijn omgeving die dit begrijpt

Heel veel sterkte meid!

Enne, een poetshulp is echt niet decadent hoor! Ik ben ook op zoek naar een hulpje en ik heb niet eens een whiplash!!

Laat je door anderen dus vooral geeeen schuldgevoel aanpraten!!!

Grtz. Poppetje71

Hoi Evelien,

Ik wist niet dat je weer zoveel last had van je wiplash, danwel moeite had met Renée te tillen.. Je gaf inderdaad aan dat het een en ander met je werk etc van doen had. Je had me het gerust mogen zeggen hoor, maar die dingen vertrouw je vast liever aan een ander toe..

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een wiplash te hebben, al heeft mijn beste vriendin het ook en krijg ik er veel van mee. Ik kan me wel een voorstelling maken hoe het zal zijn als je ineens je kindje niet meer zou kunnen dragen en dat is niet niks!
Ik kan weinig voor je doen helaas als enkel en alleen maar een luisterend oor voor je zijn en als het nodig is je zo nu en dan ontlasten met iets..

Je weet me te vinden als je er behoefte aan hebt..

Dikke kus van ons!

Esmé, Roger en kleine Kay

Hoi Evelien,

Ik weet zo goed wat jij nu voelt !! Ik heb welliswaar geen whiplash maar heb in mijn linkerkant van mijn hoofd mijn zenuwknoop stuk en beschadigd. Ik heb dus heel vaak uit valsverschijnselen aan de linkerkant van mijn lichaam met het gevolg dat ik met mijn oudste heel vaak van de trap stuiterde of gewoon tijdens het tillen geen kracht meer in mijn armen had en dus Jorick liet vallen. Echt heel zielig voor hem. Maar ook super confronterend naar mij toe.

Ik heb met Milan gelukkig nog niet veel uitvalsverschijnselen gehad. Ik ben door mijn ervaringen een stuk voorzichtiger en voorbereid. En net zoals zovelen met "chronische"  pijnklachten heb ik ook aanpassingen moeten doen. Dus idd aankleedkussen beneden, het tillen zoveel mogelijk uit besteden. Geen maxi cosi dragen maar overal met de wandelwagen naartoe. Auto altijd dicht bij het huis parkeren (nu gelukkig met eigen parkeerplaats voor de deur).   Tja en vooral zorgen dat je je energie in zaken steekt waarbij je kindje de hoofdrol speelt. Dus poetsen in huis, laat dat zoveel mogelijk door een ander doen. MIjn vriendin komt 1x in de week lekker poetsen en soppen. Dan pas ik op haar kleine en op die twee boeven van mij. Boodschappen doe ik altijd samen met iemand of mijn hubbie doet het voor mij.

Gelukkig begrijpt iedereen in mijn omgeving mijn situatie, ben een gigantische bofkont wat dat betreft. Maar heb bij de stichting pijnhoop heel veel mensen gehoord die dit dus niet hebben.

Als je eens je ei kwijt wilt mag je me altijd mailen, maar misschien kun je in de buurt bij jou eens kijken of er ook een stichting PijnHoop is. Ik heb veel steun en begrip bij deze stichting gevonden.

Meid, het klopt, zodra de kleine straks gaat lopen word het weer een stuk makkelijker.

Groetjes en een knuffel

Jolanda

Hoi Evelien,

Ik weet zo goed wat jij nu voelt !! Ik heb welliswaar geen whiplash maar heb in mijn linkerkant van mijn hoofd mijn zenuwknoop stuk en beschadigd. Ik heb dus heel vaak uit valsverschijnselen aan de linkerkant van mijn lichaam met het gevolg dat ik met mijn oudste heel vaak van de trap stuiterde of gewoon tijdens het tillen geen kracht meer in mijn armen had en dus Jorick liet vallen. Echt heel zielig voor hem. Maar ook super confronterend naar mij toe.

Ik heb met Milan gelukkig nog niet veel uitvalsverschijnselen gehad. Ik ben door mijn ervaringen een stuk voorzichtiger en voorbereid. En net zoals zovelen met "chronische"  pijnklachten heb ik ook aanpassingen moeten doen. Dus idd aankleedkussen beneden, het tillen zoveel mogelijk uit besteden. Geen maxi cosi dragen maar overal met de wandelwagen naartoe. Auto altijd dicht bij het huis parkeren (nu gelukkig met eigen parkeerplaats voor de deur).   Tja en vooral zorgen dat je je energie in zaken steekt waarbij je kindje de hoofdrol speelt. Dus poetsen in huis, laat dat zoveel mogelijk door een ander doen. MIjn vriendin komt 1x in de week lekker poetsen en soppen. Dan pas ik op haar kleine en op die twee boeven van mij. Boodschappen doe ik altijd samen met iemand of mijn hubbie doet het voor mij.

Gelukkig begrijpt iedereen in mijn omgeving mijn situatie, ben een gigantische bofkont wat dat betreft. Maar heb bij de stichting pijnhoop heel veel mensen gehoord die dit dus niet hebben.

Als je eens je ei kwijt wilt mag je me altijd mailen, maar misschien kun je in de buurt bij jou eens kijken of er ook een stichting PijnHoop is. Ik heb veel steun en begrip bij deze stichting gevonden.

Meid, het klopt, zodra de kleine straks gaat lopen word het weer een stuk makkelijker.

Groetjes en een knuffel

Jolanda

he wat vervelend dat je je zo onbegrepen voelt. Toch lekker dat je dan hier je verhaal kwijt kunt.

Ik zou het ook heel erg vinden als ik mijn kindje niet meer kon optillen, ik hoop dat je gauw een manier vindt om hier mee om te gaan.

Groetjes sandra

Ik was voor de vakantie op zoek naar een heupdrager en toen kwam ik deze tegen. Is ht misschien iets voor jou? KOsten ongeveer 70 euro en je kind kan erin tot 15 kilo.

Echt begrijpen doe ik het natuurlijk niet, maar ik leef wel met je mee. Heeeel veel sterkte ermee! En inderdaad, schaam je niet hoor, we hebben allemaal wat, en we kunnen het hier lekker kwijt!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan