Er is niemand in mijn omgeving die dit begrijpt

Jemig meid, dat moet inderdaad heel moeilijk zijn.
Mijn moeder heeft een whoplash, dus ik begrijp wel degelijk dat het moeilijk is,
Zij heeft vorig jaar ook met pijn in haar hart gemeld dat ze niet (zo veel) kan oppassen. Nu ben iki thuisblijfmoeder en help ik mijn moeder waar het kan. Ik hoop dat jij ook zo iemand vindt, die je hier en daar een beetje kan helpen, zonder het gek te vinden allemaal.

Heel veel sterkte!
Liefs Annet

Het lijkt me inderdaad ook erg verschrikkelijk. En helemaal als niemand je begrijpt!
Maar trek je niks van mensen aan die zeuren over je poetshulp ofzo want dat slaat nergens op! Ik weet ook niet wat je voelt maar kan me wel voorstellen dat het heel erg is.

Ik wil je ook even sterkte wensen en hopen dat er een oplossing is....

Lieve meiden,
Super bedankt voor jullie lieve reacties. het heeft me goed gedaan. Ook om te horen dat ik niet alleen ben. Heel erg natuurlijk voor "lotgenoten", maar wel fijn om eens te horen dat er mensen zijn die het snappen.
Ik heb over twee weken een afspraak bij de osteopaat. Ook heb ik een aantal aanpassingen gedaan en wat dingen met mijn man besproken. We zijn pas verhuisd en dan met een kindje, ik moet gewoon mijn ritme af en toe wat aanpassen. Lekker meegaan met Renée.

Ik wil jullie bedanken voor alle goede raad en tips. De meeste dingen weet je wel, maar je vergeet ze ook.

Ondertussen ben ik er ook achter wat de oorzaak is van mijn terugval. Ik heb het helemaal gehad op mijn werk. Zo gehad, dat ik m'n baan op zou zeggen als het financieel had gekund. Kan natuurlijk niet. Ik moet me vermannen en doorbijten. En heel grondig op zoek naar iets anders.

Nogmaals bedankt voor de steun en het lezend oog .
Heel veel liefs,
Evelien

Getvederrie, wat vervelend.

Ik weet niet wat het is om dit door te maken maar hoop dat die ostheopaat je kan helpen.

Heel veel sterkte !!!!!

Groetjes Marina en een dikke  van Yenna en Yari.

Terug
Bovenaan