Er is ons iets verschrikkelijks gebeurd!!!

Hallo ik moet echt mijn verhaal even kwijt.
Ik heb laats verteld dat ik 3 keer ixcsi behandelingen heb gehad die verliepen moeizaam, maar toch uiteindelijk een mooie dochter uit gekregen.Nu zijn we spontaan zwanger geraakt en daar waren we heel blij mee, nu hadden we vanmorgen de eerste controle in het ziekenhuis en nu weten we het compleet niet meer.
Ze hebben op de echo gezien dat ik zwanger ben van een drieling.Wij snappen er helemaal niks van en de gynecoloog ook niet we hebben in Nijmegen bij de ixcsi elke behandeling twee terug laten plaasten in de hoop dat er 1 van zou blijven zitten dat is dan eindelijk gelukt en nu zijn we spontaan zwanger van een drieling.op de echo was te zien dat ik 7 weken en 5 dagen zwanger ben dit klopt met mijn laaste menstruatie van 3 juli.Er is alleen geen hartactie te zien en ze zien ook geen leven.Maar ik was ook totaal van streek ik heb heel erg liggen beven in de stoel en daardoor konden ze het ook niet meer goed zien.We kunnen er echt geen drie kinderen bij hebben we zijn totaal van slag. Financieel kunnen we dit niet aan mijn man heeft een vaste baan en ik heb samen met mijn man er naast nog een rijschool ik geef dus les.en We hebben een koopwoning een mooie woning maar daar kunnen niet nog eens drie kindjes bij.Ik ga vanavond de vijfde nacht in dat ik totaal niet slaap en je ziet aan het tijdstip dat dit weer niet lukt.Ik kan niet op mijn rug liggen niet op geen enkele zij liggen en niet op mijn buik dan krijg ik hele harde kloppingen in mijn buik.
Ik heb nu ook twee keer s`nachts gehad dat ik heftige hartklopping kreeg, en we wisten niet waar dit vandaan kwam, maar de gynecoloog zegt dat het door de drieling komt, dat mijn hart meer moet werken om die drie babytjes te doorbloeden.
Nu moeten we woensdag 3 september terug komen s`middag om half drie en dan gaan ze kijken of ze meer zien.Maar ik trek dit niet ik weer geen raad meer.
Sorry voor dit verhaal het voelt ook heel dubbel eerst heb je zoveel moeite om een kindje te krijgen en nu ben je zwanger van een drieling.
Ik weet het echt niet meer ben helemaal van slag.

Groetjes Willy

Hoi,

Jeetje meid toch, een drieling!
Luister als het zo is en alles zou goed zijn 3sept, dan is hier ook een oplossing voor, het is blijkbaar al een wonder dat je spontaan zwanger geraakt bent, ik snap dat dat een beetje een shok is dat je er drie blijkt te krijgen, daar zou iedereen van verschieten, maar ik persoonlijk geloof wel dat overal een reden voor is!
Hoe zit het met je huis?? zou je bijv je zolder kunnen gebruiken als kinderkamer en de evt spullen bij iemand opslaan?? of jullie zelf boven en de kleintjes op jullie kamer?
Het zal misschien aanpassen zijn, maar je hebt nog 7-8mnd te gaan..en je voor te bereiden!!
Mijn god een drieling, ja ik begin zelf al te trillen als ik er aan denk,,ik weet ook eigenlijk niet wat ik verder kan zeggen om je een beetje gerust te stellen!!
De hartkloppingen kan ik me voorstellen, ik had dat ook in mijn zwangerschappen, waarschijnlijk omdat ik daar normaal al last van heb!! Het is niet gevaarlijk maar soms wel een beetje eng!
Ik zou zeggen bespreek je zorgen geregeld hier op het forum, met je man/moeder/zus/vriendin zodat je er niet te veel mee rond loopt en misschien heeft iedereen nog wel goede adviezen/tips!!

Meid heel veel succes en hoe moeilijk het mischien ook is, vergeet niet dat ondanks dat het er 3 zijn dat het nog steeds hetzelfde wonder is waar je pas zo gelukkig mee was!!

Liefs MJ

Jeetje, ja wat moet dat schrikken zijn als je dan door een wonder spontaan zwanger wordt van een drieling! Maar wat ook een mooi wonder.
Zoals Mary Jane al zegt, is er geen oplossing voor te bedenken?? Je moet het ook eerst even rusitg laten bezinken denk ik toch? Wel heel bijzonder vind ik.
Ik snap het wel dat dit enorm schrikken is, want dat zou ik ook zeker hebben...

Die hartkloppingen heb ik ook bij mijn zwangerschap, is inderdaad niet zo fijn.

Ik hoop dat jullie er samen uit komen en als alles goed is kunnen genieten van de kindjes!

Hoi meis,

Jeee wat schrikken zeg!! Ook ik kan je niets vertellen wat je gerust kan stellen. Het enige wat ik wel weet is dat de meeste meerlingen (de meeste hoor) het prettig vinden om bij elkaar op de kamer te liggen. En je hoeft echt niet alles nieuw te kopen, marktplaats en omgeving scheelt al veel in kosten.
En verder? Tja ik kan je helaas niet vertellen wat jullie moeten doen. Dat is een keus die jullie moeten maken. Zet alle voors en tegens op een rij. Nu is het vooral een shock waardoor je misschien alleen de negatieve kanten ziet? Probeer op papier lijstjes te zetten.
Weet dat wat er ook gebeurt of waar jullie voor kiezen, ik er in elk geval begrip voor heb.
Blijf hier schrijven, dat lucht op!

Veel liefs

Irene

Tjee Willy een drieling, en dan ook nog eens spontaan na eerder 2 ixci pogingen om 1 gezonde dochter te krijgen..... Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar van schrikt. Ik kan me ook heel goed de zorgen voorstellen, het is niet nogal niks......

Ook ik kan je niks vertellen om je gerust te stellen. Het is misschien wel handig om alles wat er door je hoofd spookt ook daadwerkelijk op papier te zetten, dan kun je in ieder geval je hoofd leegmaken.

Ik hoop dat je nu nog een beetje rust kunt vinden tot volgende week, al kan ik me voorstellen dat dat makkelijker gezegd is als gedaan.

Groetjes Danielle

wooh, dat zal idd schrikken zijn.
moet er persoonlijk ook niet aan denken opeens een 3ling erbij te krijgen.
ook wij zouden dat financiel niet redden, en ruimte gebrek in huis.

wil je heel veel succes/sterkte wensen met je keuze.
doe rustig aan he!
denk aan je.

liefs, do

zow wat een shok zal dat zijn geweest.
maar ik denk ook dat je alles van je af moet schrijven en dat er overal wel een oplossing voor te vinden is. wat je ook beslist. natuurlijk hoef je niet alles nieuw te halen maar je moet natuurlijk je kindjes wel kunnen onderhouden alle 4.
ik snap dat het heel moeilijk is .
ik heb verder ook geen tips. schrijf het van je af en praat erover dat is heel belangrijk!

veel sterkte

Liefs, Christien

Willy, wat een schok. Een drieling. Ik weet even niet wat ik moet schrijven. Het komt allemaal goed! Overal is een oplossing voor. Desnoods houden we hier een inzameling! Probeer je rust te nemen. Ik hoop dat je nog geslapen hebt vannacht.

Terug
Bovenaan