Er is ons iets verschrikkelijks gebeurd!!!

Hoi Willy,

volgens mij is het heel natuurlijk dat je even helemaal in de war bent. Ik denk dat (bijna) iedereen wel zo schrikken van het nieuws van een drieling. Laat staan met jullie ixcsi verleden.
Ik wens je heel veel sterkte.
En wat iemand anders al zei; desnoods houden wij hier, als alles goed blijkt te zijn, ook een inzameling. Ik zou je gerust wat spullen willen geven die er nog heel mooi uit zien, maar die we nauwelijks meer gebruiken.

Groetjes, Bianca

Hey Willy,

Meis toch, wat een schrik! Ondanks dat onze wens voor een 2de uk heel groot is (na 2mk) zou een echo met 3 ukjes ook mijn hele leven op z'n kop zetten.

Ik ben heel praktisch ingesteld en zou ook naar die dingen kijken waar jij het over hebt. Iedereen kan roepen dat is niet het belangrijkste, het heeft voor nu je hele leven op de kop gezet.

Maar hoe gaat het met jou en je ukjes? Wat heeft de gyn gezegd? Ik ben erg benieuwd, maar ik ben bang dat je niet eerder mag komen, ze willen wrs zien dat er (groei)ontwikkeling in zit.

Ik wil je een hele dikke digitale knuffel geven. Liefs Lientje

Hoi Willy,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, maar wat een verhaal!
Spontaan 3 kindjes in je buik, wat een magisch lichaam heb jij!
Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben gehad bij de gyneacoloog.
Heel veel sterkte met wat de beslissing ook wordt.
Je kunt hier altijd je hart luchten, maar praat er ook veel met familie en vrienden over en natuurlijk met je man!

Enne.. wat die financien betreft: je leeft naar hetgeen je hebt en op marktplaats zijn hele leuke en goedkopere oplossingen te vinden! (en anders plaats je een oproep op het forum)

Sterkte en een dikke digitale knuffel
Liefs Monica

Terug
Bovenaan