Er nu al voor gaan?

Wij hebben onze kinderwens ook uitgesteld ivm wonen maar achteraf spijt van. Bij ons ging het namelijk niet vanzelf en daardoor al een stuk ouder voordat er uiteindelijk een kindje geboren was.

Praktisch: baby kan gewoon bij jullie op de kamer. Natuurlijk is het even behelpen met een kleine woning maar het vooruitzicht op groter is al binnen.
 
Het is vooral belangrijk dat je geen geldzorgen hebt. Ruimte heb je met een baby echt nog niet zoveel nodig. Mijn dochter heeft bijna 1,5 jaar naast me gelegen en nr 2 die nu op komst is, verwacht ik ook minimaal een jaar bij ons.
Daarna moeten wij met een 2 slaapkamer appartement ook wel op zoek naar wat groters. Maar zou me zeker niet laten tegenhouden. Wie weet duurt het nog een poos. Ik heb ook 8 maanden gedaan over huidige zwangerschap. Tel daar 9 maanden bij op en je bent weer 1,5 jaar verder
 
Ik zit in het zelfde schuitje als jou een beetje, ik ben gaan samen wonen met mijn vriend en wonen in een appartement midden in de stad. Nu is onze kinderwens super groot, willen allebei zo graag gaan voor ons 1e kindje, maar ik twijfel over de woon plek, en heb zoiets van mischien beter wachten tot we groter huis hebben? Maarja tegenwoordig duurt dat zolang!
 
Terug
Bovenaan