erg lichte streepje

A

Anoniem

Guest
lichte streep op de test, is dit altijd positief? was een goedkope test.

Kan ik zou nog een paar dagen wachten 2-3 dagen en dan weer opnieuw testen mocht je zwanger zijn dan word die streep wel duidelijker.

ik heb de test een kwartier laten liggen en toen was de streep veel donkerder. Ik heb wel kwaaltjes, en geen menstruatie

Hallo minkemuurtje,

Ik heb zelf 2 keer meegemaakt dat ik een lichte streep zag op de test, en ik bleek niet zwanger te zijn. Ze waren alletwee van predictor. Die koop ik dus nooit meer. Welke test heb jij? Meestal zeggen ze wel een streep is een streep, licht of donker maakt niet uit.

Je moet wel binnen de tijd af lezen. Anders kan het zijn dat het ongeldig is. Heb je niet nog een test liggen doe je em nog een keer. En anders over 2-3 dagen dan moet je hcg hoger liggen.

ik zal het sowiso volgende week nog een keer testen. Het was van eigen merk DIO ofzo?

Oke geen idee wat voor merk dat is. Maar een test is een test lijkt mij toch. Nog even wachten en dan weer testen als je menstruatie uit blijft. Succes ermee.

Dio is een drogist. heb gisteravond getest, en zonet nog een keer (zaten 2 in), en weer positief. Weer erg licht. Heeft dat ermee te maken dat je nog maar erg kort zwanger bent ofzo?

Terug
Bovenaan