erg lichte streepje

Al moet ik er nog wel ff bij zeggen, lichte streep is ook een streep. Maar moet je natuurlijk wel binnen de tijd hebben afgelezen. Succes!!

Het controle venster gaf niks aan? Daar moet wel een streep komen zo niet dan is de test ongeldig! lees even goed de bijsluiter. Het kan idd ook zijn dat je een lange cyclus hebt ik was altijd normaal en nu opeens in maand 7 op 51 dagen super lang!

ik heb nu 2 officiele testen die positief waren, en 1 die posistief is maar die dus ongeldig is. Een lichte streep is een streep, en alleen als er HCG in de urine zit reageert de test toch?? Ik denk dat ik morgen even overleg met de huisarts, en even horen wat die zegt. En zal er denk ik wel een verloskundige gebeld moeten worden. Mag je zelf kiezen welke??

hey minkemuurtje

gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb alle verhalen van jou hier even helezen je bent overduidelijk ZWANGER !!! gefeliciteerd en geniet ervan met de verloskundige doen ze geloof ik om en om dat je ze allemaal te zien krijgt omdat als je moet bevallen ook niet weet wie e krijgt en dat er dan niet zo ineens een vreemde aan je bed staat zo gaat dat teminste bij ons

Probeer een digitale test.... die geeft aan zanger/niet zwanger. Niks geen gezeur met streepjes.... of wacht een week... dan is ie wel donkerder...

hoi minikuurtje, ik zal als ik jou was wat bloempje zegt ook een digitale clearbleu halen die is heel goed maar wel beetje prijzig erzitten 3 testen in,
als die zwanger aan geeft ben je gewoon zwanger, en de test is dan goed gelukt, een test kan alleen fout aan geven als je wel posotief bent maaqr negatief aan geeft, van lichte streepjes word je moe en onzeker van, ik neem dus altijd die digitale geen gezeur over wle of niet zwanger met een licht streepje.

s6 meid en hou de moed erin,

en altijd met ochtend urine tenzij je 2 maanden overtijd bent.

groetjes mama van sharon

ik houd jullie op de hoogte hoe het afloopt. Ik voel me wel zwanger, maar dat kan ook komen omdat ik het erg spannend vind allemaal. Op het andere topic had ik ook een onderwerp geplaats: positieve test en ernstig zieke moeder.
Mijn moeder heeft afglopen zomer de diagnose darmkanker gekregen, en het is niet meer te genezen, dus het is voor ons wel heel erg dubbel. Het zal ook niet een heel ontspannen zwangerschsap worden op dit gebied. Ik hoop dat mijn moeder er nog heel veel van mee mag maken. ik vertel het haar als we iets meer zekerheid hebben, maar zal zeker niet te lang wachten.

He minkemuurtje,

Dan hoop ik echt voor je dat je zwanger bent, zodat je moeder nog heel veel mee mag maken van jullie kleine, maar inderdaad na zo veel positieve testen ben je gewoon hartstikke zwanger... en is het nu wachten op de eerste echo!! Spannend zeg. Ik wens je heel veel geluk toe, ik hoop dat je toch mag genieten van de zwangerschap, ondanks alle problemen... heel veel sterkte maar ook geluk.

Liefs mammma

Terug
Bovenaan