Erg slecht nieus gehad

Lieve Inge,

De tranen lopen over mijn wangen. Wat een vreselijk nieuws! Ik wil jou en je man ontzettend veel sterkte wensen. Sorry, ik weet niets beters te zeggen.

Heel veel liefs,
Nanda

Beste Inge en partner,

Ik wil je laten weten dat ik ontzettend met jou en je partner meeleef. Ik heb van dichtbij meegemaakt wat deze boodschap betekent, het verdriet, het hopen, het machteloze dat je niets kunt doen. Inmiddels al 10 jaar geleden hebben mijn broer en schoonzus te horen gekregen dat 1 kindje van hun tweeling was overleden. Mijn schoonzusje was toen 18 weken zwanger. Het andere kindje zou waarschijnljik binnen 14 dagen ook overlijden, maar had ook een kleine kans (20%) om te overleven. Omdat ze al 4 miskramen en een doodgeboren kindje hadden gehad, gaven de artsen hun weinig kans.

Het andere kindje ging niet dood, maar er was geen enkele rustige week. Als de foetus een keertje sliep, dan brak paniek los: leeft hij nog wel? Met 37 weken is mijn neefje gehaald en bleek het een kerngezonde baby te zijn, inmiddels een kerngezonde pre-puber van 10 jaar.

Een kans heeft altijd twee kanten en ik hoop dat ook voor jullie het de goede kant op mag gaan, wat het verlies van je ene kindje natuurlijk niet goed kan maken.

Ik wens jullie heel veel sterkte in de komende tijd.

Hoi Inge,

ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte toewensen. Wat een vreselijk nieuws meid!!!
Wordt er gewoon naar van.

Liefs,
Mienetje

ik heb er geen woorden voor.....
ik wens je partner en jij natuurlijk veel sterkte.

jeetje inge,

wat een vreselijk nieuws, ik hoopte zo dat alles goed zou gaan. ik ben gewoon sprakeloos...
ik zal voor je duimen dat je andere kindje het overleeft. hoe moet het nu verder?
wanneer heb je weer een echo?
ik hoop dat je snel duidelijkheid zal hebben, in ieder geval voor de kerst.
ik hoop dat ik snel wat van je hoor meis.

sterkte in deze moeilijke tijd.

liefs Miranda

Lieve Inge,

Wat is het toch oneerlijk! Je was zo heerlijk enthousiast steeds....

Ik wens je veel sterkte toe voor de komende tijd en hou je ons op de hoogte van de volgende echo's??

We duimen voor het beste,
groetjes Sandra

Hoi Inge

Ook ik wil je ontzettend veel sterkte toe wensen met dit slechte nieuws en dan net voor zo`n feestdagen.
Ik denk als mede zwangeren dat zo`n nieuws nog harder aankomt en vooral als je zelf ook rond dezelfde aantal weken zit.
Meid veel sterkte!!!!!!!!

Leifs bg

lieve Inge,

wat een nachtmerrie! Eerst een miskraam en dan zo lang dokteren en dan mag het nog niet goed gaan. Zo gemeen!
Ik weet wat het is om een kindje te verliezen (bij 22 weken zag ik hem vrolijk spartelen, terwijl hij de bevalling die al ingezet had niet zou overleven), maar dan ook nog eens de spanning om je andere kindje erbij, of en hoe die het gaat overleven. Echt dit gun ik mijn ergste vijand nog niet, maar jullie na wat je al hebt doorstaan al helemaal niet!
Ik zou niet weten hoe je zo'n verdriet nu weer moet verwerken, ik hoop nog op een heel groot wonder, dat het andere kindje goed mag gaan.
Heel veel liefs en sterkte de komende tijd, ook voor je partner.

Terug
Bovenaan