Erkenning

beste Marianne.

Mijn ex moest en zou mijn dochter erkennen ondanks dat we voor de geboorte van onze dochter al uit elkaar waren en nu heb ik spijt dat ik het ooit gedaan heb, hij belt een keer in de paar maanden en komt langs wanneer het hem uitkomt en zou dus gerechtelijk een bezoek regeling aan kunnen vragen terwijl hij echt geen goede vader is....mijn nieuwe relatie zou haar graag erkennen maar ja dat kan dus niet meer....dus denk er goed over na en laat je niet ompraten!!! mijn dochter heeft trouwens wel mijn achternaam gekregen dus wat dat betreft maakt het niet uit of hij erkent of niet...

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

groetjes wendy

De erkenning gaat er alleen overuit dat de vader het kind kan aanmelden als het geboren is. Jij tekent ervoor dat hij dat door mag geven en jij tekent ervoor welke achternaam het krijgt. Verder stelt heel het erkennen niks voor. De rest moet via de kantonrechter. Die maakt een lijst op wat er gebeurt als je komt te overlijden enz. Ik heb dit pas nog gevraagd bij de gemeente omdat wij dus ook niet echt wisten wat het nu allemaal inhoudt. Dus het is niet meer dan dat... Succes

Terug
Bovenaan