Ervaren ladies hellup; tempen??

hey deez ff een vraagje over het tempen ik moet vaker snacht's uit bed voor te plassen,is mijn temp. dan om 06.15 wel betrouwbaar? is niet elke nacht dat ik moet plassen !!! groetjes xxxxxxxxxx miranda

hihi,

ik geloof dat ik een beetje een zeurkous ben, maar na je eisprong blijft je  gemiddelde temperatuur hoger dan in de periode voor je eisprong. 12 tot 24 uur na je eitje is hij op zijn hoogst.

http://www.freya.nl/web_images/hormoon2.gif  is een goed voorbeeld. tijdens de ovulatie is je temp laag, de dag erna stijgt hij ineens met een sprong. en blijft dan, ook als het niet raak is, gemiddeld hoger tot aan je 1e dag van je menstruatie. dit was in iedergeval bij mij wel altijd zo en ben helaas niet zwanger geweest.

al die info ook he!

groetjes esther

hoi esther mijn temp. was voor mijn ei 36.1 en 36.2 en opeens 36.9 en de dag erna weer 36.5 en  zo is mijn temp nu al dagen!!!!!!! afwachten he en je bent geen zeurkous je hebt er verstand van van het tempen en vind het fijn dat je helpt!!!!!!!!!! ik wens je veel succes met zwanger worden!!!!!!! xxxxxx miranda

Ja, ik vat hem ook niet helemaal die van Zuus: ronde 9 en net gestopt met de pil? Huh???

Ikke nie snappe...

hoi miranda,

het is in iedergeval duidelijk dat je je eitje gehad hebt!
en de komende  dagen zal het idd wel wat schommelen. ook als er ineens een dalletje inzit, kan gebeuren.
maar je zult zien, over het algemeen is het hoger.

hopen natuurlijk dat ie de aankomende 9 maanden hoger blijft! want ook tijdens je zwangerschap is je temperatuur tussen de 0.3 en o.5 graden hoger dan normaal.

nog 5 dagen zie ik, spannend hoor.
vooral als je op je nod nog niets ziet!
zal duimen.

groetjes esther

hoi esther!!!!!!!!! dankjewel meid voor je reactie en ik hoop idd dat ik mijn eitje heb gehad op dag 18 was mijn temp 36.9 heb ik dan bv. op dag 17 of 16 mijn ei gehad? en idd nof vijf dagen spannend he we hopen het beste he en zondag weer tempen en dan hopelijk nog steeds een hogere temp!!!!!!!!! ik hou je op de hoogte!!!!!!!!!!!! xxxxxxxx miranda

SORRIE SORRIE SORRIE; ik was even terug aant lezen en lees dat jullie mn ronde 9 niet snappen; hahahahaah wat ben ik n muts; had 1 getypt!! maar perongeluk dus 9~!!

DUH; sorrie van mn typmiep-fout

zijn dus net bezig;pas met pil gestopt nu ronde 1 en aant klussen want heb ma eisprong volgesn de tellingen.
Kan dat ook eerder??heb zo'n vreemd gevoel in onderbuik en net meer afscheiding als gister; toen en weken ervoor geen. ja sorrie voor mn directe taal, maar heb t idee dat dathier normaal is!!
maar dus ronde 1 ipv 9!jullie zullen wel gedacht hebben!!xx

Ha ha ha... ja wij zullen zéker wel gedacht hebben....

Ik weet niet wat voor toetsenbord jij hebt, maar bij mij zitten de 9 en de 1 zo'n 15 centimeter uit elkaar...

Maar goed, raadsel opgelost!

Greetz, Tammy

Terug
Bovenaan