Ervaring hsg!?

Wat fijn veer dat ook jij je reactie deelt! En ik zal voor je duimen dat het snel raak mag zijn.
bij mij is het alleen dat ik een hydrosalpinx heb dus als ik pech heb lekt hij in mijn baarmoeder waardoor ik dus nooit zwanger zal worden zolang hij er nog zit. Ik hoop zooooo van niet natuurlijk.
wil dit ook meteen even vragen als ze dat kunnen zien.. anders hoef ik deze maand okk niet met ovulatie testen te beginnen.
heb jij al iets van informatie erover gehad hoe het eruit zag??

Ha Vogeltje ik heb even gegoogeld om goed te snappem wat een hydrosalpinx is! Vervelend zeg! Hoop dat ze je kunnen verder helpen, spannend.
Ja ik kon mee kijken op het scherm en er werd meteen gezegd of het al dan niet goed is. Bij mij was alles goed gelukkig. Gister ook een gesprek gehad met mijn behandelend gynacoloog over het onderzoek. Die gaf ook aan dat alles gwn helemaal goed is! Dat is heel fijn. Maar dan vraag je je natuurlijk wel af, waar ligt het dan aan? Alle bloed waarde waren ook goed. Zaadcellen van mijn man zijn ook onderzocht en die zijn ook oke. 
Nu is het advies om het nog even te proberen en als het eind dit jaar niet lukt. Kan ik in jan terrecht voor een afspraak om IUI te starten. Dat vind ik wel erg spannend hoor. Ik hoop zo dat het voor die tijd raak is! Hoop voor jou ook!

Ik ga voor je duimen veer!! Hopelijk doet de hsg veel goed hihi. Ook fijn dat je in januari anders meteen actie hebt.
ik hoop dat ik morgen ook al wat meer duidelijkheid heb over de situatie van mijn hydrosalpinx. We zullen het zien.
morgen om 1540 is mijn hsg. Vandaag nog inimini beetje bruin en rood verlies maar zo weinig dus dat moet wel goed komen voor morgen.

we gaan het zien. Gelukkig gaat mijn vriend mee.

@ElsieJoy daar dacht ik ook aan! Dat was dan ook een van de eerste vragen die ik mijm gynaecoloog heb gesteld. Maar die gaf aan dat het te maken had met samentrekkingen. Ben benieuwd! Hoop toch dat het oliën geholpen heeft en dat het raak mag zijn! 
@ Vogeltjes Dankje! Jij heel erg veel succes zometeen! Laat ons je ervaring weten. Voor mij is het vandaag precies een week geleden. Good luck!
Ik heb na de HSG weer ovulatietesten gebruikt en mijn eitje was netjes op tijd. Hoop nu dat we er op tijd bij waren met gemeenschap!

Zooo dit heb ik gelukkig achter de rug. Er was iets misgegaan tijdens het inplannen van de afspraak. Ze hebben de gynaecoloog nog moet oproepen dat betekende dat ik wel 40 minuten heb moeten wachten. 

ik hield het niet meer van de zenuwen en het deed ontsettend pijn vond ik zelf. Ik werd heel misselijk maar na wc gebruik ging het daarna weer. Nu voel ik nog maar amper iets.
mijn eileiders waren gewoon toegankelijk dus hopelijk mag het baten. Ze konden alleen helaas niet zien als de hydro lekte in de baarmoeder. 

O jaa ik hoop ook echt dat dit positief gaat zijn voor ons. 
mijn cyclussen zijn ook niet regelmatig helaas..
je ging op dieet omdat je te zwaar was of echt voor je cyclus lengte? En wat heb je dan zowel gedaan hiervoor ben wel beneiuwd.
ga er deze maand ovulatie testen tegenaan gooien dat ik zeker weet wanneer we seks moeten hebben en hopelijk goed nieuws kunnen krijgen hihi.

Terug
Bovenaan