Ervaring infacol

<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze kleine is nu 5 weken oud en heeft de laatste dagen hevig last van darmkrampjes. Op aanraden van mensen heb ik infacol gekocht. </p><p>Ik geef dit nu 4 dagen maar het lijkt echt helemaal niks te doen.. wat is julie ervaring? En hebben jullie andere tips? </p><p>Elke nacht wordt hij meerdere keren krijsend wakker en is ontroostbaar, en geen enkele voeding gaat er meer in zonder tussentijds heel erg te moetem huilen.. je hoort en voelt het dan ook echt borrelen.</p>

Zielig! Er staat een artikel op de site van ouders van nu over infacol, dat het wellicht niks uithaalt.. moet je ff googlen. Massage helpt wellicht? Of fietsen met de beentjes? Lijkt me heel frustrerend als niks helpt..

@stephw: artikel heb ik toevallig net gelezen! 
Ja soms heel frustrerend inderdaad, maar als ik zn gezicht zie vertrekken gaan we weer rustig door met troosten, wigen, masseren.. 
Fietsen met de beentjes helpt helaas totaal niet. Enige wat iets doet is op zn buuk opje arm leggen en duwen op zn buik daarbij.. dan komen er vaak scheetjes los

De een zweert erbij en bij de andere doet het niets. Bij mijn dochter hielp het voor geen meter. Hier werd ze rustig van op de pink zuigen(van speentjes niet) en heen en weer lopen met haar. 

Hoi! Wij hebben sabsimplex gebruikt en dit verlicht het wel een beetje hadden wij het idee, maar verwacht geen wonderen want darmkrampjes horen er nu eenmaal bij. Veel troosten en afleiden werkt het allerbeste. Wij zongen een liedje en daar werd hij rustig van.. 
Sterkte en hou vol, het gaat echt over! 

Onze dochter heeft ook veel last van darmkrampjes en ook op advies Infacol gekocht. We hebben het een week geprobeerd maar ook wij hebben niet het idee dat het helpt. Ik had ook gelezen dat de een erbij zweert en het bij de ander niets doet, dus ben er sinds gisteren maar mee gestopt... 
Gisteren Cinababy van VSM gekocht, homeopatisch, ook daar verschillen de meningen over. Maar niet geschoten is altijd mis, en als het haar wat zou helpen... 

Ik weet niet of je borstvoeding of flesvoeding geeft? Maar zijn i.o.m. Het consultatiebureau overgestapt op Nutrilin Omneo Comfort voeding. Dat hielp ontzettend goed!

Wij hebben ook infacol gebruikt. Soms leek het iets minder te worden, maar er zaten ook avonden bij dat het drama was. Dus echt helpen deed het niet. Wel zijn we het blijven gebruiken, want wij dachten steeds: hoe erg zal het zijn als we het niet meer geven. Dus dan maar troosten troosten en nog eens troosten!
Het is helaas iets wat er bij hoort en ik denk niet dat er echt een middel is wat het helemaal verhelpt. Wij hebben wat door de kamer opgelopen met hem op de arm... Hij is nu 13 weken en sinds n week zijn de krampjes eigenlijk wel zo goed als verdwenen. Zijn sinds vorige week ook gestopt met gebruik infacol. Heel af en toe heeft hij nog wat krampjes, maar lang niet meer zo hevig en vaak als wat het geweest is. Blijf volgouden het wordt echt minder!
Ze zeggen dat de piek bij 6 weken ongeveer zit, hier was de piek rond de 8/9 weken.

Terug
Bovenaan