Ervaring infacol

Bij ons hielp het juist goed maar de reacties zijn inderdaad verschillend. Je zou cinababy van vsm kunnen proberen? 
Als hij heel veel lucht in de darmpjes heeft en je hoort het borrelen, kun je hem ook helpen om scheetjes te laten. Ik deed dat door hem op zijn buik te leggen over mijn hand en zijn billen hoog te houden. Als zijn billen hoger zijn komt de lucht er makkelijker uit. 
Het wordt echt beter, bij ons was het met 7 weken stukken minder! Succes!

Infacol neemt de overtollige lucht weg uit maag en darmstelsel dus geen krampjes meer maar wel 1 nadeel; het maakt de ontlasting wat stijver waardoor ze weer moeite hebben met de uitscheiding dus obstipatie. Ik raad jullie VSM cinababy druppels aan, 3 druppels voor de voeding, 3 druppels na de voeding bij erge krampjes/buikpijnaanvallen, bij minder last enkel 3 druppels voor de voeding geven. Succes!

Onze zoon heeft ook heel erg veel last gehad van darmkrampjes. Bij ons werkte Infacol wel een beetje, maar wij zijn ook naar een osteopaat geweest voor de krampjes. Na 2 behandelingen waren de krampjes weg. Het schijnt wel vaker voor te komen dat ouders met hun kindje met darmkrampjes naar een osteopaat gaat. Ik zou het zo weer doen.

@marma: dat doe ik indeddaad ook! Alleen dan komt dat scheetje erui en dat knettert zo hard dat hij daar weer van moet huilen, heel zielig! 

@moe: ik denk dat we dat maar gaan proberen. We gebruijen al nutriTon als verdikker voor zijn reflux, als infacol dan ook nog 'verdikt' dat helpt ook niet mee... ik ga straks maar eens op zoek! 
@gebruiker10053557: ik hou dat even in mijn achterhoofd. Ga eerst vsm even proberen. Thanks voor de tip! 

Ik gebruik ook infacol voor mijn zoontje van 7 weken. Inderdaad de piek rond de 6 weken, merk dat het steeds wat beter gaat.
Kreeg als tip op het CB om de 'poep houding' te doen met hem. Met zijn rug tegen je buik billen los van de ondergrond en in de knieholtes je vingers om hem zo een beetje te laten zitten. Dit werkt fijn als hij krampjes heeft is hij vrijwel gelijk stil als hij zo zit.

Terug
Bovenaan