Ervaring inleiden

<p>Hi,</p><p>90% kans dat ik ingeleid wordt. Nu ben ik een beetje info aan t vergaren hoe dat in zijn werk gaat. Iemand die wat kan toelichten?</p><p>Hoe lang duurde t bij jou van inleiden tot geboorte?</p><p>Had je ook pijnbestrijding?</p><p>Hoeveel weken was je?</p><p>Wat bij mij wss gaat zijn is bij 38 weken en ze is bezig met indalen. Heb nog paar weken te gaan.</p><p>Alvast bedankt.</p>

Ik ben met 37 weken ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging.
Ik kreeg op zondag een ballon, om de baarmoedermond week te maken. Maar bleek toen al 2 cm ontsluiting te hebben. Omdat mijn ctg niet goed was, moest ik meteen blijven, hier word je anders gewoon naar huis gestuurd en moet je de volgende ochtend om 7 uur terug komen.
Ik was dus al in het ziekenhuis en werd om 7.30 naar de verloskamer gebracht. Toen 3 cm ontsluiting, nog geen weeen gehad. Toen hebben ze rond 8 a half 9 mijn vliezen gebroken en gaven ze een uur de tijd zelf de weeen opgang te laten komen.
Wat na een uur gebeurde. Half 10 begonnen te weeen en om half 2 is onze jongen geboren.
Succes en maak je niet te druk. Als ik het deze zwangerschap weer zo mag doen, met inleiden, teken ik ervoor..

Hoi hoi!
Ik ben ook met 38 weken ingeleid. Ik bleek een hoge bloeddruk te hebben, maar omdat mijn moeder het hellp-syndroom gehad heeft werd er spoed achter gezet. Mijn urine en bloedwaardes waren gelukkig wel goed!
Ik moest me in de avond om 20.00 melden. Ik kreeg een CTG van 30 min. Daarna werd er een ballonkatheter geplaatst. En daarna weer 30 min aan de ctg. We moesten die nacht blijven.
De volgende ochtend mocht ik douche en ontbijten. Waarna ze de ballon kwamen verwijderen en de vliezen kwamen breken. Daarna werd er een infuusgeprikt. Daarna werd ik aangesloten op weeen opwekkers die elke 20 minuten werden opgehoogt. De eerste 3 uur heb ik nauwelijks weeen gevoelt! Daarna werd het pittig en mocht ik met de warme straal onder de douche zitten (ze hadden bij mijn dochter een draadje op haar hoofd geplaatst om haar hartslag in de gaten te houden). Na ongeveer een half uur, was dit ook niet meer te houden en heb ik gevraagt om een pethadineprik (die krijg je in je boven been, soort morfine). Voordat ik die prik kreeg hebben ze gekeken hoe mijn dochter het deed en hoever ik was. Ik zat pas op 5 cm.
Na die prik kan ik me weinig geherinneren omdat ik in slaap gevallen ben. M'n man vertelde me later dat hij bij elke wee wat gepuf hoorde, waarna ik weer verder sliep haha.
Na ongeveer 2 uur werd ik wakker met persdrang en bleek ik 9,5cm ontsluiting te hebben. Ik heb dit door de adrenaline gelukkig wel heel bewust meegemaakt! Na 4x persen is onze dochter om 17.18 geboren.
De inleiding is mij niet verkeerd bevallen, zou het bij een eventuele volgende zo weer doen!
Groetjes!

Ik ben met 41 weken ingeleid omdat ik niet meer kon.
Ook bij mij hebben ze de ontsluiting met een ballon opgerekt ik moest in het ziekenhuis blijven omdat de kans heel groot was dat ik een 2 ballon nodig zou hebben. Ik heb alleen door de ballon meteen weeën gekregen en maar een minimale ontsluiting. Om 6 uur in de ochtend hebben ze mijn vliezen gebroken en het infuus aangebracht en een uur daarna de ruggenprik omdat ik weeen op mijn benen had. Maar ik ben geëindigd met een spoedkeizersnee na 24 uur weeen was mijn lichaam op. 

Maar 9 van de 10 x gaat het gewoon via het boekje met wel meer kans op een weeen storm. 

Ik ben met 41 weken ingeleid omdat ik niet meer kon.
Ook bij mij hebben ze de ontsluiting met een ballon opgerekt ik moest in het ziekenhuis blijven omdat de kans heel groot was dat ik een 2 ballon nodig zou hebben. Ik heb alleen door de ballon meteen weeën gekregen en maar een minimale ontsluiting. Om 6 uur in de ochtend hebben ze mijn vliezen gebroken en het infuus aangebracht en een uur daarna de ruggenprik omdat ik weeen op mijn benen had. Maar ik ben geëindigd met een spoedkeizersnee na 24 uur weeen was mijn lichaam op. 

Maar 9 van de 10 x gaat het gewoon via het boekje met wel meer kans op een weeen storm. 

Ik ben met 37 weken ingeleid. Mijn dochtertje groeide niet goed genoeg meer in mijn buik.. van het moment van inleiden tot de bevalling duurde 3 uur. Geen pijn oid gehad? zou het zo weer overdoen! 
Niet bang voor zijn, gewoon laten gebeuren. Je bent daar in goede handen! 

Ik ben met 38+3 ingeleid. Wij moesten ons om 7 uur melden. Ik had al 2 cm ontsluiting, dus er hoefde (die dag daarvoor) geen ballonnetje geplaatst te worden. Rond 8 uur ging ik aan het infuus en werden mijn vliezen gebroken. Rond 12 uur zat ik op 4 cm ontsluiting. Toen kreeg ik (onder de douche, ik was draadloos gelukkig) een weeënstorm en zat ik binnen 1,5 uur op 10 cm. 13.30 mocht ik persen en om 14.00 is onze zoon geboren.
Voor mij was het een positieve ervaring! 

Terug
Bovenaan