Ervaring inleiden

Ook hier 2x ingeleid ivm hoge bloeddruk en vergiftiging. 
1x met ballon en 1x zonder. Beide keren prima en goed verlopen zonder complicaties, kijk er ook zonder iets vervelends op terug! 
Over 3 weken word ik weer ingeleid ivm mijn hoge bloeddruk voor de 3de keer. 
Succes sterkte, hoop dat het voor jou ook prima ervaring gaat worden!

Ook ik ben ingeleid!

Wegens een medische achtergrond ben ik met 37+2 ingeleid. Om 06:30 moest ik me melden in het ziekenhuis, om 07:00u hebben ze de gel aangebracht op de baarmoedermond. Om 09:00u begonnen de weeën. Uiteindelijk is ons kindje om 22:50 geboren! 
Kijk er hartstikke positief op terug!

Veel succes en sterkte alvast!! 

Hoi,

Bij mij zijn ze gister gestart met inleiden. Ben nu 34 weken maar vanwege zwangerschapsvergiftiging toch starten. Gister om 12.00 uur is er een ballon ingebracht. Die is er vannacht om 2.15 uur uitgevallen. 
Zometeen gaan ze kijken of ze de vliezen kunnen breken of dat er een nieuwe ballon in moet. Ben zo nieuwsgierig en zo’n gek idee dat je deze week je kleintje in je armen hebt. 
Ballon inbrengen vond ik trouwens totaal niet pijnlijk, ik had de meeste moeite met deeendenbek haha, succes! 

Thanks, hopelijk verloopt het bij jou ook voorspoedig. Idd al vrij vroeg bij 34 weken, maar ja weinig mogelijkheden met zwangerschap vergiftiging. 
Heel veel succes!!

Ik ben bij de eerste met 39+4 ingeleid op eigen verzoek.
Ze hebben de dagen ervoor geprobeerd te strippen. 
De dag zelf eerst de vliezen gebroken en toen aan de weeenopwekkers. Na 12 uurtjes was ie er 

Ik was precies 40 weken zwanger toen ik werd ingeleid van ons eerste wondertje. Helaas was dit nodig omdat ik zwangerschapsvergiftiging had gekregen. 's morgens om 8 uur zijn mijn vliezen gebroken (ik had toen 3 cm ontsluiting) en om 12.10 uur is onze zoon geboren. Ik heb na het breken van de vliezen weeën opwekkers gekregen en dat ging zo ontzettend snel dat ik soms niet zo goed wist waar ik het moest zoeken... ik heb geen pijnstilling gehad. Gelukkig een kerngezonde zoon op de wereld gezet en ook nog eens op 2e kerstdag! 

Ik ben bij 37weken ingeleid omdat mijn vliezen vroegtijdig waren gebroken, half 9 hebben ze het infuus aangebracht en 12:02 is onze zoon geboren, het was allemaal heel snel gegaan dat het voor mij al te laat was om pijn bestrijding te krijgen voor ik het wist had ik al 10cm ontsluiting, het was een snelle en heftige bevalling maar voor ik het wist was hij er, wat dan wel weer heel fijn was. 

Terug
Bovenaan