Ervaring inleiden

Ik ben mij 2 oudste meiden ingeleid met 38 weken.
Omdat ik toen al 2 cm ontsluiting had zijn ze meteen begonnen met het infuus.
Bij alle 2 om 8.00u infuus gehad en alle twee om 13.45u geboren.
Maar dan wel 2 jaar en 5 maanden verschil puur toeval dat het Alle twee even lang heeft geduurd 
Heel veel succes 

Ik ben deels ingeleid met 41 weken en 6 dagen omdat ik niet meer kon en niet langer meer wilde wachten. Ik moest me de avond ervoor melden en toen kreeg ik een ballon die heeft tot de volgende ochtend gezeten ik mocht gewoon naar huis en de volgende ochtend om 8.00 uur weer melden. Toen is de ballon verwijdert, onsluiting was nog niet ver genoeg toen hebben ze eenmaal tabletten ingebracht om de baarmoedermond te laten rijpen en daarna had ik 4 cm en toen hebben ze de vliezen gebroken om 13.00 uur, en daarna kwamen de weeen op gang.Bij 6 cm kon ik het niet meer uithouden en heb ik een remifentanyl infuus gekregen en toen gingen de laaste centimers snel. Om 22.00 uur was mn dochter geboren. 

Hoer half 7 water gebroken, en gelijk opwekkers, 13:00 persweeen maar geen genoeg ontsluiting. Enorme weeen storm en uiteindelijk om 20:20 geboren. Helaas deze zwangerschap ook grote kans op weer inleiden. Hopelijk gaat het nu wat beter en sneller haha.

elke zwangerschap en bevalling is anders. 
Heel veel succes !

Hier ook ingeleid 
06.30 melden
07.00 vliezen door geprikt
07.30 aan de weeën opwekkers gegaan
12.30 ruggenprik gehad
15.00  vo. (volledige ontsluiting)
Afgewacht zodat het kindje zelf kon indalen
17.30 gestart met persen 
18.00 was ze er eindelijk 

Heb wel een ruggenprik gehad ivm enorme weeënstormen. 

T is een feit maandag wordt het ballonnetje geplaatst bij 37 weken. Vanwege de bloeddruk is het niet meer slim om langer te wachten. De kleine is helaas totaal niet ingedaald. Vorige week al wel wat ingedaald maar nu is ie weer omhoog gekropen. Gynaecoloog gaf aan dat da wel minder prettig was. 
Spannend hoe het verloopt.

Terug
Bovenaan