Ervaring kdv

Ik ben adjunct-locatiemanager op een KDV en heb allebei mijn meisjes bij een gastouder zitten. (Laura in januari pas dan.)

Ik herken veel in jullie verhalen en dat zijn ook punten waar ik zelf binnen mijn locaties tegenaan loop.

Het is je eigen gevoel waar je naar moet luisteren, maar ik weet wel, mijn kindjes krijgen veel meer (1op1) aandacht en een gastouder is stukken goedkoper.....

succes...

gr. Geertje

@ Puck: 2016, wow, ik ga even bellen of dat hier ook zo is haha.
@Butterfly: bedankt voor de uitleg. Slaapgedeelte is nu veel duidelijker! En de luiers hoeven we niet zelf mee te nemen, die krijgen we daar. Vind het gewoon niet zo fijn als iemand met een boogje zo in de bakjes plast haha.

Maargoed, ik ga even wat beter rondneuzen, had ik eigelijk voor de geboorte moeten doen, maar ik ging er vanuit dat deze kdv goed was. Donderdag wendag! Ben benieuwd.

@bibi heb je keuze dan om rond te kijken... hier zijn wachtlijsten van een jaar.... zo jammer... wij hebben nu gekozen voor praktisch (naast de school) en ervaringen van anderen....

nu gaat het wel sneller dan verleden jaar vanwege de veranderingen in de teruggave maar nog steeds weinig keuze terwijl er heeeeeeeeel veel kdv's zijn... tja ook heel veel kleintjes hier

Hier ook wachtlijsten van een jaar, maar door de crisis en bezuinigingen steeds meer plek. Vandaag gebeld met boerderij achtig kdv en ze hebben plek vanaf februari! Ga donderdag langs om te kijken, voelt heel goed aan. Dan gaat ie maar 2 maanden naar de oude.
Gelukkig gaat ie maar 2 daagjes, daarom op zich ook veel keuze, het lijkt me veel lastiger als ie 4 dagen zou moeten.

Wat leuk!!
Wij hebben vanmiddag onze intake.. Ik ben er nog zo niet aan toe om te werken en de kleine ergens achter te laten

Hoop dat ik er een goed gevoel bij krijg...

nou uhm dus oke......

mijn man zegt " het komt wel goed "
ik denk " (*^&@*&@^%^#%^*&OY&(@^*($%(*@&#^

zal je even het gesprek in een korte variant laten meemaken

- 16.00 ooh ik heb de afspraak om 16.30
- heb je de formulieren .... ooh dan zijn ze niet toegestuurd
- rondleiding hebben jullie al gehad natuurlijk, Nou nee
- ze hebben geen wippertjes, geen babygym dingen omdat ze een bepaalde visie volgen, ding vanuit het kind... (ze is 3 maanden wat kan ze dan...)
- buiten lekker zeg ik, nou nee we willen niet dat ze lang in dezelfde houding zitten dus niet in de kinderwagen of kinderstoel... wel als het heel lekker is op een kleed.
- op de tekening staan babybedjes buiten.... die hebben ze niet
- de leidster had het continu over het kind... ZE HEET MAIKE

dus oke..... hmmmmm
slapeloze nachten nu dus

Ohh wat verschrikkelijk Puck, ik had zo gehoopt dat het bij jou wel beter was. Ik weet precies hoe je je voelt, vandaag onze zoons wendag: kwam binnen niemand wist hoe en wat, verschrikkelijk. En hij moet er maandag al voor vast heen.

Maar ook goed nieuws, we waren bij de boerderij-achtige kdv op bezoek en WAUW wat een verschil, ruimte, schoon, mooi ruim slaapgedeelte, veel speeltjes, veel buitenspeelmogelijkheden. Heerlijk! Dus daar gaat ie vanaf half feb heen!! Ben zooooo blij!!

Maar nogmaals Puck, ik vind het heel vervelend voor je, hopelijk wen je er snel aan en anders zou ik toch ingeschreven blijven staan bij andere kdvs, je weet nooit!

Terug
Bovenaan