Ervaring met babydump.nl?

Heb er alles gehaald. Dik tevreden en inderdaad gewoon voordeliger. Hebben vlakbij een winkel (paar dorpen verderop) en bestel ook weleens online. Allebei superservice. Zelfs artikelen die ze niet in het assortiment hebben, maar wel het merk van verkopen, werden keurig voor me besteld. Ik zeg, gewoon lekker bestellen.
 
He, Nog een tweeling-mama in spe!! Goed om te horen dat het allemaal goed gaat met de kleintjes.

Ikzelf heb goede ervaringen met Babydump.nl , zowel de winkels als online.

Ben je al op pad geweest voor de wandelwagen? Wij kunnen nog niet kiezen, naast mekaar of toch achter mekaar.

Succes en veel plezier met uitzet.

 
@San1 Leuk, leuk!! Hoe ver ben je? En weet je ook wat het wordt? Wij weten het (nog) niet, genoeg echo's om er over na te denken ;) Onze wandelwagen is sinds maandag binnen en staat flink te pronken! Het maakt het zo echt.... We hebben gekozen voor de Bugaboo Donkey twin. Zoveel mogelijkheden, makkelijk hanteerbaar en hij past door de deur!! Vanaf volgende week aan de slag met de kinderkamer, kleertjes,... Heb er superveel zin in! Inmiddels 22 weken zwanger, ineens gaat het snel!

Liefs Anna
 
Hier een en al drama. Eerst zaten de schroejes niet bij het ledikant. Drie keer moeten bellen voordat ze nageleverd waren. Bij een volgende bestelling waren ze een product gewoonweg maar vergeten te leveren. Ook weer twee keer moeten bellen. En de derde keer heb ik van ellende maar geannuleerd na een week of vier...... De winkel is prima, maar online ga ik daar nooit meer bestellen!
 
@star80:

Ik ben maandag 11 weken en het gaat steeds beter, nu nog lekker slapen. Het is zo anders dan bij de zwangerschap van m'n zoontje.
Wow een bugaboo donkey twin, cool hoor. Wij zijn er nog niet uit. We hebben een easywalker sky en daar zijn we nog steeds heel happy mee. Dus de easywalker duo of toch de ABC Zoom..... Ach tijd zat om te beslissen.

Ben je ook lid van meerlingenforum.nl?
Ik zou het leuk vinden om contact met je te houden, aangezien er weinig tweeling-mama`s in spe op het forum zijn.

 
@kaaskoppie; jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad! Dankjewel voor je reactie iig.

@San1; bijna dus de termijnecho van 12 weken!! Spannend.... Het slapen wordt er niet veel beter op, hihi. Mijn buik zit al aardig in de weg ;) Toch geniet ik met volle teugen. Het is zo bijzonder en speciaal! We hebben er zoveel zin in... Nog even goed doorgroeien en dan zijn ze meer dan welkom :)

Ik zit op het forum van het NVOM, bedoel je die? Ik heb er nog niet veel op gepost, hoor.... Is trouwens wel leuk om daar lid van te worden! Je krijgt per kwartaal (geloof ik) een tijdschrift, een handig welkomstboekje met veel informatie en ze organiseren vanalles! Op dit forum heb je trouwens ook een meerlingforum. En er zijn meer tweelingmama's! Lynn30 nov/dec mama en muisv feb mama. We zijn niet alleen ;)

Geniet van de zwangerschap, meis! We houden elkaar op de hoogte!!

Liefs Anna
 
Hoi Anna,

Ik hoef pas over 3 weken weer voor een echo(14weken). We zijn afgelopen maandag in het ziekenhuis geweest voor een echo en alles zag er heel goed uit.
M'n buik zit nog lang niet in de weg, alleen als ik wakker wordt 's nachts ben ik ook echt klaar wakker en heb moeite om in slaap te komen.

Ik ben lid van meerlingenforum.nl

Wat je zegt, nog voorlopig lekker blijven groeien.

Liefs Sandra
 
Terug
Bovenaan