Ervaring met babydump.nl?

zie mijn naam voorbij komen ;-)
Hier idd nog een tweeling zwangere!
Ben nu 24,3 weken van een 2 eiige tweeling!

Ervaring babydump, je hebt 'm waarschijnlijk al besteld maar de babydump ziet hier bij ons 5 minuten vandaan. Super service!

Wij hebbe geen tweeling box omdat de kans heel groot is dat ze niet lang samen in de box kunne ivm rollen, elkaar in de ogen prikken etc.
Wij hebben nu 1 gewone box staan, voor die allereerste weken en als het niet meer gaat, zetten we de 2e box er naast.

Hoe gaat het nu met je Star80?
Je weet dus nog steeds niet wat ze zijn...?? Wat super spannend!
Ben blij dat wij het wel weten hoor, zo ontzettend leuk om rokjes/ jurkjes EN spijkerbroekjes en blousjes te kopen!

Wij hebbe sinds vorige week ook de bugaboo donkey twin in huis! Zo'n super wagen!
Echt ideaal.
Onder/ achter elkaar lijkt me helemaal niets, dan kan je de achterste helemaal niet goed zien.
Vind het persoonlijk ook een raar gezicht.

Eergister hebbe het kamertje opgehaald, en staat al helemaal in elkaar, zo bijzonder om 2 bedjes te zien staan!

San, hoe is het met jou? Veel kwaaltjes (gehad)??
Willen jullie weten wat het zijn of niet?

Liefs!
 
Hoi Muisv,

De kwalen worden gelukkig steeds minder. De misselijkheid heb ik onder controle, ik slaap beter. Alleen zo nu en dan stevige bandenpijn, maar ja dat is niet zo raar, er zal toch behoorlijk wat ruimte gecreëerd moeten worden.

Ik maak me alleen nog steeds heel veel zorgen dat het allemaal goed gaat met de kleintjes, ik kan het heel moeilijk naast me neer leggen.
A.s. maandag 12 weken, maar ik hoef pas met 14 weken op controle.

Wij willen graag weten wat het worden, dat wilden we bij ons zoontje ook. We gaan het wel voor onszelf houden, zo lekker van onszelf.

Wij zijn afgelopen dinsdag even bij de babydump geweest en we zijn heel netjes geholpen. Alles werd ingeklapt en uitgelegd en prijzen uitgerekend.

We hebben de donkey Twin gezien, een hele, hele mooie wagen!!! Hij zit alleen een paar honderd euro boven ons buget.

Ik zou graag de ABC Design Zoom willen. Het is idd een hele lengte, maar ik kan wel gewoon op de stoepen lopen hier. Hoe kan ik anders straks aan Bram uitleggen dat hij op de stoep moet lopen naar school, als ik zelf met de wagen op straat moet, omdat de stoep te smal is....
Ik heb ook gekeken naar de boodschappenmand, bij deze kan je makkelijker de boodschappen onderop leggen.

Dat het een apart gezicht is ben ik met je eens, die lange trein, maar ja, je zal toch van A naar B moeten.
Volgens mij maakt het weinig uit welke wagen je hebt, je hebt voor de omgeving wel 2! baby`s bij je.

Liefs Sandra


 
Hoi hoi!!

Vanmiddag komen ze de box brengen, dus ben heel benieuwd. De mevrouw aan de telefoon had denk ik haar dag niet, beetje sjaggie. Maar wel heel fijn dat ze een afspraak voor levering met je maken. Hoef je niet een hele dag te wachten!

Verder gaat het allemaal prima met ons. Gisteren wel even geschrokken. Was gevallen. Mijn arm en heup hebben de klap goed opgevangen gelukkig. Toch even naar het zh gebeld en mocht meteen komen. Bloed prikken, echo.. Superfijn! Alles was goed met de kleintjes, zwommen vrolijk rond :) Vanochtend nog even terug geweest voor een nacontrole, maar alles was helemaal goed!! Ben helemaal gerustgesteld....

Inmiddels alweer 23 weken, wat gaat dat ineens hard! De Bugaboo staat te pronken hier, haha. Ben er echt onwijs blij mee!! Maxicosi's ernaast, vandaag de box. Ooowww, wat gezellig! Moet nog beginnen aan de kinderkamer. Meubeltjes zijn bijna klaar, vriendlief maakt ze zelf <3 Wel al heeeeeel veel spulletjes gekocht en gekregen! Heb er echt zoveel zin in!! Ze zijn zo ontzettend welkom!!

San; maakte me in het begin ook heel veel zorgen of het wel goed ging. Het is nog zo pril en breekbaar. Het komt goed, probeer het bij gezonde spanning te houden en wat zal je stralen na de echo :))

Muisv; heb bij het feb forum al gereageerd op je verhaal. Hou je taai he, meis!!

Liefs Anna
 
Ook hier de nodige ervaringen... Echt top! Wij hebben alles bij babydump gekocht voor de kleine. En mocht het toch niet goed gaan ( gaan we niet van uit) en je hebt alles al in huis. Dan komen ze het persoonlijk bij je ophalen en je krijg zonder problemen je geld terug! Wat een top service!! An als in de toekomst eens aan zit met oppas, dan kun je het altijd " dumpen" bij babydump hahahaha.... Geintje natuurlijk ;-) succes met je keuze!
 
In sept 2017 babykamer besteld. In okt 2017 geleverd met letterlijk op elke plank schade. Afgesproken dat de nieuwe kamer eind nov 2017 geleverd zou worden. Begin dec 2017 zelf contact gezocht. Wegens problemen met de leverancier was er vertraging. Babykamer zou begin jan 2018 bezorgd worden. Weer begin jan 2018 contact gezocht. Weer gedoe met leverancier babykamer wordt WAARSCHIJNLIJK eind feb 2018 bezorgd. Dan is de baby er natuurlijk al! GEEN ZAKEN DOEN MET BABY-DUMP, ze zijn laks
 
Hoi tweelingmamas,
Hier geen tweeling maar wel een Bugaboo donkey duo ivm twee kindjes kort op elkaar. Ik zou zeker voor "naast elkaar" kiezen. Ik vond het heel belangrijk dat ik mijn baby'tje aan kan kijken. Bij achter elkaar zitten, heb je volgens mij altijd dat ze van je af kijken.
Het is een fijne wagen. 
Veel plezier met de zwangerschap!
 
Lange levertijden en slechte klantenservice. Vertraging is niet erg maar Babydump heeft het van het kastje naar de muur sturen tot een kunstvorm verheven.Daarnaast is de klantenservice niet empatish, onprofessioneel, onvriendelijk en schuiven het probleem af.Nooit meer bestel ik iets bij Babydump.
 
Terug
Bovenaan