Ervaring met BabyPlus Prenatal Education System

Mijn vrouw heeft tijdens haar eerste zwangerschap BabyPlus gebruikt, zie www.babyplus.com .   Dit heeft ons inziens een zeer positieve bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van onze zoon; hij heeft al van jongs af een grote woordenschat, is fysiek sterk, (prettig) actief en sociaal vaardig. Zij is inmiddels zwanger van ons 2de kind en gebruikt het natuurlijk weer. Wij bevelen dit aan iedere zwangere vrouw aan.

Heb wel even op de site gekeken, niet alleen een flauwe opmerking  dat ik gelukkig geen aandelen heb,  maar inderdaad een amerikaanse site. Via google ook de Nederlandse site gevonden, maar als je naar specifieke onderdelen  van de site gaat, zoals referenties, word je doorgelinkt naar de amerikaanse site. Dat terwijl de eigenaar een Nederlandse man moet zijn met zijn vrouw uit singapore. Dezelfde man moet het internetbetalingsverkeer in china hebben opgezet, maar je vind hem en zijn vrouw  ook als distributeur van herbalife. Mannen kunnen dus ook multitasken.... .

Laat kinderen vooral kinderen zijn, ze moeten al zoveel.  Onze dochter stond met 6 maanden en liep met 9. Zeer sterk en goede motoriek, maar wel op haar eigen tempo. Geen gepush of zoiets. Ze had wel wat langer mogen kruipen of zitten, nu moesten we al achter zo'n klein hummeltje aan lopen.

Groetjes Noah

Zelf was ik behoorlijk sceptisch toen mijn vrouw met de BabyPlus op de proppen kwam. Na enige verdieping in de website, de video's, de testimonials en de wetenschappelijke onderbouwing en toetsing, vond ik ook dat we het een serieuze kans moesten geven onder het mom van 'baat het niet dan schaadt het niet'. Ik kan alleen maar positief zijn over de resultaten voor onze zoon en onszelf.

Ik respecteer ieder's mening, maar vind de reacties tot nu toe weinig inhoudelijk. Het is een beetje van 'wat de boer niet kent, dat eet ie niet'. Met zo'n houding doe je vooral jezelf tekort. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere ouders die BabyPlus hebben toegepast tijdens de zwangerschap.

.......     niet een inhoudelijk mening??  

Heb serieus naar je berichtje gekeken en zowel en amerikaanse site als de nederlandse site gelezen, maar aangezien ik nogal kritisch ben en ga googlen, naar andere informatiebronnen, sta ik niet meer open voor nieuwe dingen  en  doe ik voooral mijzelf tekort.     Dus kritisch zijn is niet goed....

Nee, ik geloof niet automatisch een promopraatje van de leverancier, maar aangezien internet een mooi media is, waar je van allerlei informatie kun opzoeken, ben ik daar ook nieuwsgierig naar. Na alles wat ik gelezen heb, ben ik niet overtuigd van het product en voornamelijk de leverancier/eigenaar van het bedrijf.....  is mijn mening.

Dat jullie er tevreden mee zijn en er achter staan, is jullie keuze. Zo heeft iedereen zijn eigen mening. Maar om nou alleen te vragen naar positieve ervaringen is ook wel erg bekrompen.

Terug
Bovenaan