Ervaring met BabyPlus Prenatal Education System

jimxtra, hou nou maar op met het aanprijzen van je product: er is geen markt voor. Je moet wel erg desperate zijn om je eigen topic van november weer naar boven te halen, het is tenslotte alweer juni. Of is je vrouw nog steeds/alweer zwanger misschien? Lijkt me niet. Gewoon allemaal onzin en de Nederlandse vrouwen geloven er niet in. Ga dus niet elke keer in discussie, het helpt je toch niets. Laat ons gewoon met rust, laat ons lekker kletsen over zwangerschapskwaaltjes en namen. Je hoort hier als vent toch niet te kijken vind ik. Oh trouwens, toen ik de foto van het "guinea-pig-kindje" zag werd ik wel even misselijk. Welke ouder wil zijn kind gebruiken voor "beat-onderzoek"?!

Leuk zo'n reclame praatje maar daar is dit forum niet voor bedoeld. En nu blijkt dat er hier geen markt voor is, begin je steeds meer te lijken op een agressieve vertegenwoordiger die net zo lang zijn voet tussen de deur zet totdat je over stag gaat.

Als je een ieders mening respecteert, respecteer dan dat hier geen interesse in is. Als een mening niet aansluit op de mening die jij hebt, geeft jou dat nog niet het recht om het als weinig inhoudelijk te bestempelen.

Door de manier waarop jij jouw product aanprijst, heeft het er alle schijn van dat jij werkzaam bent voor dit bedrijf en trek al helemaal in twijfel dat jij een vrouw hebt die zwanger is (of inmiddels is bevallen). Mocht dit toch het geval zijn, wens ik jouw vrouw heel veel sterkte.

Dames .
Reageer er maar niet op ik ga deze meneer een waarschuwing sturen , als het goed is ( waarschijnlijk niet) heeft hij de regels gelezen en heeft hij daar in kunnen zien dat reclame maken niet de bedoeling is .
mocht hij weer zo een bericht schrijven krijgt hij van mij n mooi rood kruis :)

Groetjes JGmom02

hallo JGmom02 ,
ik wilde al eerder reageren op het JGmom-topic, of 1 van jullie misschien deze discussie zou kunnen verwijderen. Maar zag dat dat topic helemaal niet werd beantwoord. Fijn dat er toch 1 van jullie nog (regelmatig?) langskomt. Bij deze dus: zou je deze onzinnige reclame kunnen weghalen?
bvd

Terug
Bovenaan