Ervaring- verhaal delen

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Ik heb nog geen afspraal bij de verloskundige. In ons dorp hebben we geen een. Dus moet naar een ander dorp of de stad. Beide websites vanochtend wel bekeken, vanavond met mn vriend overleggen welke we nemen en dan aanmelden.

Leuk om te lezen dat de riem en broeken heel herkenbaar zijn. Ben ik niet de enige ;-)
Morgen moet ik weer werken, dus ga even voor mezelf bekijken hoe ik dat ga aanpakken en anders een collega in vertrouwen nemen, hopelijk kan die dan werk van mij uit handen nemen indien dat nodig mocht zijn. Wellicht andere werktijden (op momenten dan er geen vracht is, dan hoef ik ook niet te tillen)

Kunnen jullie mij misschien helpen met hoeveel weken ik nu zwanger zou zijn? Heel kort nog maar een echte menstruatie heb ik dus niet gehad. 30 jan laatste pil gehad. Maandag 2 feb ontrekkingsbloeding tot 7 feb. Daarna niks meer!
Trouwens de test was vanmiddag ook positief :-D <3
 
Gefeliciteerd!
Over het tillen tot een week of 16 mag je inprincipe alles nog zoals contact sporten enz. Tillen zou als je er geen last van heb ook geen kwaad kunnen. Zou het gewoon even aan kijken.
Je kan een clearbleu test doen voor het aantal weken dan weet je t een beetje.
Fijn hoor zo snel!
 
Gefeliciteerd!! Wat superleuk dat jw zwanger bent :)
Luisteren naar je lichaam dat zou ik doen ik werk in de zorg dat was voor mij en mijn bekken uiteindelijk ook te zwaar dus ik ging vrij snel therapeutisch werken om vervolgens helemaal thuis te zitten.
Succes en geniet ervan!!
 
Lieve dames,
Genieten lukt nog niet echt. Ten eerste omdat het nog steeds onwerkelijk voelt.. Groeit er echt een klein mensje in mij? Daarnaast heb ik veel last van mijn onderbuik, met pijn richting de schaamstreek. Nadat ik mij dinsdag had aangemeld bij de vk, eerste afspraak is 1 april, heb ik haar vandaag weer gebeld. Ik was op het werk vanmiddag en het ging niet meer. Het kwam zo uit het niets en is nu nog steeds aanwezig. Bloedverlies heb ik niet. Maar maak me toch best zorgen... De VK heeft me geadviseerd om morgen mijn urine te laten onderzoeken bij de HA voor blaasontsteking en anders zal het een soort van groeipijn/bandenpijn zijn... Maar zo vroeg in de zwangerschap?!? Heb opzich best zwaar werk. Was om 7 uur begonnen en de pijn kwam pasbtegen 16. Hele dag lopen, staan, bukken en tillen... Was overigens niet de eerste keer. Vorige week en in het weekend had ik deze pijn ook maar niet zoals vandaag...
Ben bezorgd.... Maar probeer het los te laten.. Anders is het niet vol te houden denk ik.
 
Terug
Bovenaan