ervaring Zika landen

Ik zit ook erg in dubio. Ik ben in oktober gestopt met de pil en probeer samen met mijn vriend zwanger te raken. Ik heb met mijn moeder al een reis naar Cuba gepland staan in april omdat wij nog samen een laatste verre reis wilde maken. Na het boeken kwam ik er eigenlijk pas achter dat hier ook het zika virus heerst....
 
Kimmiea; heb je een annuleringsverzekering? Aangezien april nog even duurt zou ik het wel blijven proberen en als je zwanger bent de reis omboeken als dat mogelijk is. Misschien is er tegen die tijd geen risico meer en kun je wel naar Curacao?
 
Nee ik heb geen annuleringsverzekering maar lees net wel op de site van de reisorganisatie dat tot 42 dagen voor vertrek annuleren is maar het dan 15% Van je reissom kost. Dat valt opzich wel mee mocht het echt nodig zijn om te annuleren of wellicht kan ik omboeken. Heb me er beetje in verdiept maar je word ook wel bang gemaakt door alle verhalen en je wilt het risico toch niet lopen mocht het zover zijn.
 
Ja ik neem zelf liever geen risico hoe graag wij ook eeb kindje willen.Als je complicaties krijgt vergeef je het jezelf niet meer.
 
Terug
Bovenaan