Ervaringen BBZ

Hoi hoi,

Zo herkenbaar! Op 30 april '20 is er bij mij een bbz ontdekt, op dat moment 10-12 wk zwanger. Eileider is gescheurd wegens bbz waardoor er een forse interne bloeding is ontstaan.

Geef jezelf de tijd en ruimte om deze gebeurtenis een "plek" te geven. Bij ons is het 8 maanden na de operatie raak geweest! Inmiddels 13wk en het kleintje zit op de juiste plek ?! Het is dus zeker mogelijk om weer zwanger te worden. Ik hoop dat jullie kleintje er ook een keertje zal zijn.

Blijf positief en loop niet te snel van stapel! Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik uit eigen ervaring ?.

Dames ik heb zoveel symptomen en begin echt testdrang te krijgen?
Heb nog een test liggen en die wil ik morgen ochtend gaan doen dan zit ik dus 5 dagen voor nod of zou dat te vroeg zijn?
@gebruiker wat fijn dat je weer zwanger bent gefeliciteerd 

Tsja, je kan altijd eerder testen, maar dan is er wel een kans dat het nog negatief is natuurlijk, terwijl je misschien wel zwanger (aan het worden?) bent, of dat het alsnog misgaat voor nod als je al wel positief test.
Maar als je echt niet kan wachten en je het niet erg vind om eventueel extra testen te halen voor over een paar dagen gaat niemand je tegenhouden natuurlijk. ;) Ik moet zelf zeggen, sinds mijn bbz ben ik van het lekker vroeg testen. Hoe eerder je het weet, hoe eerder je een afspraak kan maken met de verloskundige voor een vroege echo is mijn gedachte dan, maar je moet vooral doen wat je zelf prettig vind. ;) Ik heb zo'n 25 pack gekocht van goedkope dipsticks, met het idee dat ik er dan niet zo zuinig mee hoef te zijn en evt vaker kan testen als ik me onzeker voel.

Jaa heb zoiets van als die negatief is zegt het nog niks maar heb ook zoiets van als die dan positief is kan ik sneller een afspraak maken zoals jij ook zegt want denk dat als ik zwanger ben ik vooral in eerste instantie wil weten of het goed zit ?

Tsja.. als je heel ongeduldig bent en dat begrijp ik wel dan zou je kunnen testen, maar je hebt ook kans dat hij nog negatief is. Ik testte wel vroeg positief met de action test. Maar een vroege echo deden ze in het ziekenhuis bij mij pas met 7 weken... dus ik denk niet dat het uitmaakt of je nu een paar dagen eerder test, want die echo doen ze nu nog niet.

@jippie hoeveel dagen voor nod had jij een positieve test? 
En @ElsieJoy had jij bij je zoontje ook al voor nod getest?
Omdat ik mij zo onzeker voelde over de bloeding van vrijdag heb ik de gynaecoloog vanmorgen gebeld en die zegt het kan van alles zijn een innestelingsbloeding maar het kan ook zijn dat ik toen pas mijn eisprong had en het een ovulatie bloeding is dat schijnt vaker voor te komen na de operatie als het dat tweede is zou ik nu dus 6dpo zijn dat zou de negatief test wel verklaren.

Terug
Bovenaan