Ervaringen BBZ

Ik heb bij mijn zoontje voor NOD positief getest, ik denk een dag of 4 vantevoren (weet het niet meer precies) en met een heel licht streepje (was ook nog geen knaller op NOD). Hier maken ze met een bbz verleden een vroege echo met 6 weken, maar wel alleen als je dan duidelijk aangeeft het niet erg te vinden als je dan misschien nog geen kloppend hartje te zien. 

Oke nou denk dat ik ga proberen om te wachten met testen tot maandag als dat lukt ? en ik ga die echo zeker aanvragen ik denk dat dat het eerste is wat ik wil weten of het op de goede plek zit ?

Ik ook rond de 4 dagen van te voren, maar ik voelde me al heel erg zwanger. Bij mijn 1e kindje voelde ik me totaal niet zwanger dus testte ik op de dag zelf pas.
Ik heb netjes gewacht tot 7 weken, omdat ik dan ook gelijk het hartje wilde zien en had een heel ander gevoel, maar snap ook dat je voor 6 weken kiest hoor.

Ik heb bij twee zwangerschappen met (achteraf gezien zelfs net iets voor) 6 weken al een kloppend hartje gezien. Dus hoewel je geen garantie hebt dat je het gaat zien, is die kans er met 6 weken ook zeker al wel. ;) Dat gaf natuurlijk meteen een extra boost, maar het belangrijkste vond ik te weten dat het op de juiste plek zat. Een van die zwangerschappen werd vervolgens iets na 9 weken alsnog een miskraam, maargoed, dat had er op 7 weken dan waarschijnlijk ook nog goed uitgezien en in die zin niets veranderd aan de teleurstelling dat het alsnog mis ging. 

Dames woensdag is mijn nod en vanmorgen getest wel licht maar er staat echt een streepje ?
@Elsiejoy ik denk dat wat jij vertelde bij mij hetzelfde was dat die slechte eileider echt gewoon in de weg zat voor de bbz 8 maanden bezig geweest en nu gewoon na 2 maanden positief testen ?

Terug
Bovenaan