Ervaringen curretage

Hoi ik krijg morgen mijn curitage zie er tegen op en dat met Kerstmis 3 weken geleden kregen we slecht nieuws dat hartje gestopt was heb twee vruchtzakken 1 was leeg en de ander waar dat hartje van gestopt was.  Heb ik nog zeker twee weken naar de verloskundige gemoeten omdat ze dachten aan een prille zwangerschap in plaats van dat termijn wat ik had moeten zijn. Week er naar toch gegroeid en zouden afgelopen donderdag het hartje hebben zien kloppen wat niet het geval was. En morgen is het zo ver word het weg gehaald. Liefs Natascha 

Aller eerst heel veel sterkte met het verlies van de tweeling ! Ik heb op 23 april een miskraam gehad . Had gekozen voor de medicijnen heb veel bloedverlies , dit duurde zo 6 weken . De ene dag was het minder de andere dag liep ik helemaal leeg . Uiteindelijk met spoed gecuretteerd omdat mijn bloedwaardes heel laag lagen . Als ik had geweten dat het zo mee viel had ik dit liever gelijk gehad . Ik ben gelijk weer in een goede cyclus terecht gekomen , en na twee menstruaties weer zwanger ... succes 

Hoi ik heb maandag met kerst curitage gehad dag van de ingreep  erg misselijk en overgeven pijn valt mee  wat last van buikpijn en rugpijn. Nu nog bloed verlies maar valt ook mee ben blij dat ik hier voor heb gekozen nu opknappen en verwerken. Wand hakt er in in 3 maanden voor de tweede keer een miskraam eerste is zo afgekomen en nu moest ik kiezen zach tegen de medicatie tegen op en het enorme bloed verlies. Dus achteraf goeie keus gemaakt. Natascha 

Terug
Bovenaan