ervaringen curretage

Hoi Alice,

Lees net je verhaal pas. Als het goed is heb  je nu dus al je curettage gehad. Ik hoop voor je dat het goed gegaan is en dat je er idd weinig last van gaat hebben. Ik merkte  bij mezelf  dat er na de curettage rust kwam: het was weg en ik kon alles een plekje gaan geven. Doe maar lekker rustig aan en gun jezelf de tijd om alles te verwerken. Erg fijn dat je niet meer hoeft te werken deze week.

Nou meid, sterkte er nog mee en ik hoop voor jullie dat je toch snel een gezonde zwangerschap mag meemaken. Het is jullie allemaal zo gegund!

liefs,
Dion

Hoi,

ik heb gister de curretage gehad.

Eigenlijk viel het reuze mee,maar alles eromheen was toch wel indrukwekkend.
De mensen daar waren echt superlief en medelevend.Eenmaal de operatiekamer op wel 10 blauwe mutsjes om me heen.

En de narcose waar ik zo bang voor was werkte dus echt wel.Heb een paar vraagjes nog kunnen beantwoorden en daarna was ik weg.

Na een 3 kwartier kwam ik bij op de uitslaapzaal en daar heb ik wel een half uur liggen trillen.Maar dat was normaal zeiden ze ivm de narcose.

Daarna werd ik teruggebracht naar de kamer en heb daar nog zowat 3 uurtjes gelegen.Plassen ging meteen goed.Heb een beschuitje gekregen met een kop thee.Toen nog even wachten op de gyn en rond 12.30 mocht ik alweer naar huis.

Het bloeden werd gisteravond al veel minder en vanmorgen al helemaal niets meer.
Wel wat doffe krampen in mijn buik en moet zeggen dat ik voel dat ik het in mijn hoofd nu pas kan verwerken.Ben toch wel erg emotioneel,terwijl dat gister reuze meeviel.

Misschien door de rust die ik nu heb ga ik pas beseffen wat er deze week allemaal gebeurt is.Het doet echt wel veel verdriet.  

Over 6 wk moet ik nog op nacontrole.

Dion.....
bedankt voor je lieve reactie en ik zal jou verhalen hier een beetje blijven volgen.
Ik hoop dat je toch kunt genieten van je zwangerschap en dat alles lekker goed blijft gaan.  

Liefs Alice.

Hoi,

ik heb gister de curretage gehad.

Eigenlijk viel het reuze mee,maar alles eromheen was toch wel indrukwekkend.
De mensen daar waren echt superlief en medelevend.Eenmaal de operatiekamer op wel 10 blauwe mutsjes om me heen.

En de narcose waar ik zo bang voor was werkte dus echt wel.Heb een paar vraagjes nog kunnen beantwoorden en daarna was ik weg.

Na een 3 kwartier kwam ik bij op de uitslaapzaal en daar heb ik wel een half uur liggen trillen.Maar dat was normaal zeiden ze ivm de narcose.

Daarna werd ik teruggebracht naar de kamer en heb daar nog zowat 3 uurtjes gelegen.Plassen ging meteen goed.Heb een beschuitje gekregen met een kop thee.Toen nog even wachten op de gyn en rond 12.30 mocht ik alweer naar huis.

Het bloeden werd gisteravond al veel minder en vanmorgen al helemaal niets meer.
Wel wat doffe krampen in mijn buik en moet zeggen dat ik voel dat ik het in mijn hoofd nu pas kan verwerken.Ben toch wel erg emotioneel,terwijl dat gister reuze meeviel.

Misschien door de rust die ik nu heb ga ik pas beseffen wat er deze week allemaal gebeurt is.Het doet echt wel veel verdriet.  

Over 6 wk moet ik nog op nacontrole.

Dion.....
bedankt voor je lieve reactie en ik zal jou verhalen hier een beetje blijven volgen.
Ik hoop dat je toch kunt genieten van je zwangerschap en dat alles lekker goed blijft gaan.  

Liefs Alice.

He Alice,

Fijn dat alles goed gegaan is. Ik herken het wel wat je zegt: na de curretage ben je veel emotioneler en begint het echte verwerken pas. Na de curr is het immers pas echt definitief over. en moet je herstellen van je mk. Neem ook de tijd en rust om te verwerken wat er allemaal gebeurd is. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nogmaals sterkte ermee en ik hoop dat als jullie eraan toe zijn, je snel gezond zwanger bent.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan