Ervaringen echo 6+6

<p>Hi,</p><p>Zijn er dames die ervaringen hebben met een vroege echo? De eerste echo staat gepland als ik volgens mijn eigen berekeningen 6 weken en 6 dagen ben. Wat is er al te zien? Is er al een hartslag te zien?</p><p>Veer</p>

Ik had een echo met 6+2 en bij mij was er al wel een kloppend hartje te zien. Maar mn zus had ook een vroege echo rond die tijd en had geen kloppend hartje, maar na een week moest ze terug komen en toen zagen ze wel een kloppend hartje. Dus het kan ook verschillen 

Precies wat PatriesN zegt. Ik had met exact 6 weken een echo en er was toen een hartje te zien. Maar het kan ook goed dat er nog niks te zien is maar een week later wel. Dat is meteen ook het vervelende aan zo'n vroege echo. Het kan je geruststellen maar ook juist ongerust maken.

Ik heb een echo gehad met 6+5 maar hier was toen nog niks op te zien. Ik was op dat moment 5+1 het is waarschijnlijk langer onderweg geweest of het heeft eventjes stil gelegen. 
Nu inmiddels 11 weken zwanger en morgen termijnecho

Ah dus eigenlijk is het gewoon nog even afwachten. Ik hoop dat er wat te zien is. Maar mocht het niet zo zijn is het dus niet meteen slecht nieuws.
Vind het best spannend allemaal!

Je zou de echo ook iets later kunnen plannen? Heb ik zelf bewust gedaan, anders kun je zo onzeker worden omdat er idd nog weinig te zien kan zijn. Als je net een paar dagen minder ver bent dan je dacht is er minder te zien maar hoeft dat dus niks te betekenen. Heb gisteren een echo gehad, met 8 weken. De echo kon uitwendig, ook wel prettig en er was heel duidelijk een hartje te zien. Doe waar je jezelf goed bij voelt! Je mag echt zelf aangeven wat jij fijn vindt!

ik heb 'm vanochtend ook gepland, bij mij wordt 't met 6+5, maar dat hebben ze zelf zo aangegeven als datum maar vind 't ook erg spannend :D

Terug
Bovenaan