Ervaringen echo 6+6

Vanwege roze en bruine afscheiding aan het begin van de zwangerschap wildenwe toch graag vroeg een echo. Ik laat hem toch maar staan. En hoop dat er wat te zien is, zo niet dan zullen we nog een week moeten wachten.
Ow wat spannend cardiozuster, laat je ons weten hoe het is gegaan vandaag. Ben erg benieuwd! En mocht het al uitwendig? 

[quote quote=10294232]Vanwege roze en bruine afscheiding aan het begin van de zwangerschap wildenwe toch graag vroeg een echo. Ik laat hem toch maar staan. En hoop dat er wat te zien is, zo niet dan zullen we nog een week moeten wachten. Ow wat spannend cardiozuster, laat je ons weten hoe het is gegaan vandaag. Ben erg benieuwd! En mocht het al uitwendig?[/quote]
oh sorry nee pas over 2,5 week, vandaag gepland met de poli! Sorry! staat er beetje verkeerd zie ik nu haha
het wordt sowieso inwendig zeiden ze over de telefoon

Hi, gister een inwendige echo gehad. Alles was goed! Kloppend hartje mogen zien en termijn klopt ook, 6+6!
Maar nu heb ik vandaag ineens licht roze afscheiding bij het af vegen (termijn echo staat pas ober 3 weken gepland) Komt dit door de inwendige echo of is het toch iets om je zorgen over te maken:s

Kan heel goed van de inwendige echo komen! Zwaar irritant, heb je net een goede echo gehad, krijg je bloedverlies... Maakt je super onzeker, snap ik heel goed. Ik heb precies hetzelfde gehad, bloedverlies (meestal ook lichtroze met afvegen, maar ook een keer helderrood met stolseltjes) duurde tot +- 18 weken, meestal wel met herleidbare oorzaak. Maar ik ben inmiddels trotse mama van een gezonde zoon van alweer 1 jaar.
Weet dat je altijd de verloskundige mag bellen als je twijfels hebt.
En gefeliciteerd met je goede echo:)

Waarom heb je al zo vroeg een echo als ik vragen mag. Uitwendig zal er nog niet zoveel te zien zijn maar inwendig wel gewoon denk ik ik weet alleen niet of je al zo vroeg het hartje kan horen.

[quote quote=10296470]Kan heel goed van de inwendige echo komen! Zwaar irritant, heb je net een goede echo gehad, krijg je bloedverlies… Maakt je super onzeker, snap ik heel goed. Ik heb precies hetzelfde gehad, bloedverlies (meestal ook lichtroze met afvegen, maar ook een keer helderrood met stolseltjes) duurde tot +- 18 weken, meestal wel met herleidbare oorzaak. Maar ik ben inmiddels trotse mama van een gezonde zoon van alweer 1 jaar. Weet dat je altijd de verloskundige mag bellen als je twijfels hebt. En gefeliciteerd met je goede echo:)[/quote]
Fijn om te lezen dat andere dit ook ervaren. Ik heb sinds gister een verloskundige gevonden, daarvoor bij de gynaecoloog. Die ga ik bellen als het morgen nog aanhoudt.
Dankje wel! Het was een magisch en bijzonder moment. Ook heel erg spannend!

Terug
Bovenaan