Ervaringen echo 6+6

[quote quote=10296474]Waarom heb je al zo vroeg een echo als ik vragen mag. Uitwendig zal er nog niet zoveel te zien zijn maar inwendig wel gewoon denk ik ik weet alleen niet of je al zo vroeg het hartje kan horen.[/quote]
Ik heb wat roze/bruin verlies gehad tot en met week 6 en buikkrampen. Dit maakte mij erg onzeker, en heb bij de gynaecoloog gevraagd om een vroege echo. Zo vroeg is inderdaad inwendig. Maar gelukkig hebben een hartje zien kloppen. Nee je hoort nog niets, dat mag nog niet zo vroeg.

[quote quote=10296518]In ieder geval wel heel fijn dat je verloskundige zo lief is om al zo vroeg een echo in te plannen[/quote]
Dit was in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest. Wel weet ik dat ik tot en met week 12 langs kan bij de verloskundige voor een echo zonder afspraak als je je zorgen maakt. Dit vind ik persoonlijk wel een fijn idee! 

[quote quote=10296518]In ieder geval wel heel fijn dat je verloskundige zo lief is om al zo vroeg een echo in te plannen[/quote]
Dit was in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest. Wel weet ik dat ik tot en met week 12 langs kan bij de verloskundige voor een echo zonder afspraak als je je zorgen maakt. Dit vind ik persoonlijk wel een fijn idee! 

Ik ben nu 4 weken + 5 dagen en afgelopen maandag de VK gebeld en bij hun schijnt het normaal te zijn om binnen de 6,5 en 7 week eerste intake + een echo maken. Ik ben dan ook pas 6+5 maak me ook een beetje zorgen of er dan al wat te zien is. Je hoort zoveel verschillende verhalen dat bij de een het zeker te zien is en bij de ander niet. Maar goed ik denk dan maar zo hun hebben er verstand van. Veel succes iedereen

[quote quote=10296664]Ik ben nu 4 weken + 5 dagen en afgelopen maandag de VK gebeld en bij hun schijnt het normaal te zijn om binnen de 6,5 en 7 week eerste intake + een echo maken. Ik ben dan ook pas 6+5 maak me ook een beetje zorgen of er dan al wat te zien is. Je hoort zoveel verschillende verhalen dat bij de een het zeker te zien is en bij de ander niet. Maar goed ik denk dan maar zo hun hebben er verstand van. Veel succes iedereen[/quote]
Bij 6+5 moet er zeker al wat te zien zijn. Maar denk dat het ook een beetje aan apparatuur ligt. De een is wat beter bij de ander. Bij een gynaecoloog heb je vaak betere apparatuur, maar als bij verloskundige het normaal is om binnen dat tijdsbestek een echo te plannen dan lijkt het me dat ze met hun apparatuur zeker wat kunnen zien. Heel veel succes gewenst!

Terug
Bovenaan