Ervaringen kinderstoel: Stokke Steps. Of aanbevelingen/ervaringen andere merken

<p>We moeten nog een kinderstoel kopen. We willen graag dat deze ook nog door de kleine als eigen stoel gebruikt kan gaan worden.</p><p>Ik vind de Stokke Steps wel erg leuk maar ook wel prijzig als je alle losse onderdelen er bij koopt. (eetblad, babyset, kussentje en placemat). De tripp trapp van Stokke vind ik maar niks qua model. </p><p>Graag hoor ik of iemand van jullie het merk en model kent en hoe het bevalt.</p><p>Heb je een andere kinderstoel waar je tevreden over bent dan hoor ik dat ook graag!</p><p>Laat jullie tips, ervaringen en aanbevelingen maar horen. :D</p>

Tja wij hebben wel stokke trip Trapp en zijn er enorm blij mee ? maar snap je punt wel is niet de meest mooie stoel. Maar is dat niet vergelijkbaar met de steps? 
Wij hebben persoonlijk geen eetblad omdat we het belangrijk vonden dat ze gelijk echt aan tafel konden meeeten alsnog zijn het prijzige stoelen maar tweedehands ook veel te vinden

Bovenstaande is de stokke steps zonder attributen. Ik vind dit zelf een stuk mooier dan de tripp trapp. Familie heeft de tripp trapp wel gehad, en die was zeker wel handig. Maar het oog wil bij mij ook wat. (ja... Beetje verwend) Zeker als de stoel er jaren staat. 

Je hebt wel smaak! Mooie stoel! Ik heb zelf 2 Tripp trapps, moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van de verf matig vindt. Is dat witte van de steps ook verf of kunststof?
Duur is ie wel, zeker met attributen (maar als je een functionele en goedkope stoel had gezocht, had ik IKEA gezegd). Maar op marktplaats zul je er zeker nog wat voor terugkrijgen. Wellicht dat je kunt kijken of je de attributen tweedehands kunt krijgen of opa en oma lief aankijken. Onze stoelen zijn cadeaus. Die wilden graag iets groots geven.

Wij de eiken versie van de tripp trap (in het zwart) en zijn er erg blij mee. Hebben destijds ook naar de Stokke Steps gekeken, maar vonden die te plastic. 
Het is zo persoonlijk. Mijn vriend wilde de Bloom, maar die vond ik weer zo lelijk. Als je een goedkope en praktische stoel wilt hebben, dan zou ik voor de Ikea stoel gaan. Die hebben wij erbij gekocht voor als we weggaan of voor in de tuin. 
Succes!

Terug
Bovenaan