Ervaringen kinderstoel: Stokke Steps. Of aanbevelingen/ervaringen andere merken

Ik heb ook getwijfeld maar vond de stokke trip trap met alles erop en eraan te duur (ook tweede hands ) ik heb de prenatal witte houten stoel , ik vind hem mooi en was maar €10 tweede hands . Ik koop er een verkleiner in en vind de stokke stoelen ook zn klein zit gedeelte hebben . Ben bij Mn neefjes altijd bang dat ze eraf kukelen (zal wel niet , is vast over na gedacht ;)
Verder heb ik een wip stoeltje voor de baby .. maar ik verwacht niet dat ik die bij aan tafel ga gebruiken .. de baby zal in de box liggen als wij aan t eren zijn (hoop ik )

Wij hebben ook lang getwijfeld over de steps of tripptrapp, maar toch gekozen voor de tripptrapp. Reden: je loopt zo makkelijk tegen de poten van de steps aan, erg irritant. Ook kan je de tripptrapp beter onder de tafel schuiven. 

Ik heb de steps! En ik kan hem je zo aanraden! Allereerst echt een hele mooie stoel om te zien! Wij vinden de triptrap gewoon niet zo mooi eerlijk gezegd.. daarnaast is het echt zo leuk om het wipstoeltje ook op de kinderstoel te kunnen vastmaken. Echt al heel snel zat onze zoon (nu bijna 12 weken) bij ons aan tafel. Zo gezellig! Ik kan niet wachten tot hij echt iets langer aan tafel kan zitten en ook oefenhapjes krijgt. 
Het wipstoeltje los is gewoon een fijn stoeltje. Niks bijzonders, maar ook niks mis mee. Onze zoon geniet daar inmiddels enorm van. Het is ook super makkelijk vast te maken aan de kinderstoel. 
Wij hebben de stoel met alle accessoires van mijn ouders gekregen en dit is echt het mooiste cadeau om te krijgen! Anders hadden wij per fase de onderdelen erbij gekocht. Alles in 1x is echt heel duur. Maar als cadeau zeg je natuurlijk geen nee. 
We hebben met kerst een kindje van bijna 4 op bezoek gehad die op de kinderstoel heeft gezeten tijdens het eten. Was echt perfect! Maar verder hebben wij hem alleen nog in combinatie met het wipstoeltje gebruikt. 
Ik raad hem echt aan hoor. Het is zo’n mooie stoel. Je kan hem echt heel lang gebruiken. En daarnaast gewoon de Stokke kwaliteit, dus dat is ook echt goed. 
Misschien een idee om wat losse accessoires als kraamcadeau te vragen? 

Wij hebben ook de stokke steps en wij zijn er heel blij mee. Het design past echt perfect in ons interieur. Ik vind de trip trap lelijk. Daarnaast ben ik heel blij dat het babywippertje ook op de grond kan. Tsja, de poten. Went snel eigenlijk.. er tegen aan lopen gebeurd alleen in het begin haha

Terug
Bovenaan