Ervaringen met Clomid

Hallo!
Zijn er nog mensen die ervaringen hebben met Clomid? Ben heel benieuwd naar jullie reacties.. Wij hebben 13 feb een afspraak en ik heb het gevoel dat ze mij Clomid gaan voorschrijven.

Liefs!

Hoi hoi,

jazeker ervaring.
wij hebben 3 jaar in de mmm gelopen.
de eerste tijd met clomid moet mijn lichaam eraan wennen en afgesteld worden waardoor ik vaak overstimulatie had.
frustrerend wat dan moesten we de poging weer afbreken (iui) na 3 maanden eindelijk de juiste dosis en geen cysten meer en konden we we echt beginnen. Na 7 rondes iui zijn wij over gegaan op ivf waardoor we meer clomid kregen om zoveel mogelijk eitjes te krijgen. 
Merg heftig want me buik zat vol met eitjes waarvan er maar uiteindelijk 6 bruikbaar waren. 
Gelujk de eerste poging ivf gelukt waarvan nu een prachtig klein meisje naast me ligt!

heel veel succes!

Hallo,
Ook ik ben benieuwd naar de ervaringen met Chlomid, met name bij PCOS. Mijn eerstvolgende cyclus ga ik namelijk beginnen met het gebruik van Chlomid dus ik hoor graag jullie verhalen :)

Wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is happy s!! Is altijd mooi om positieve verhalen te lezen.
wij krijgen morgen (eindelijk) meer te weten over ons traject! Ben benieuwd!

Hoi, 

Ik heb ook PCOS en ben begonnen met clomid 50mg. Ik was toen direct zwanger na de eerste keer gebruiken! Helaas werd dit een miskraam en heb ik een curretage ondergaan. Nadat ik na 6 weken uit mezelf ongesteld werd ben ik weer aan de 50mg clomid gegaan en was ik weer direct zwanger!!! Inmiddels al 18 weken zwanger van een gezond jongetje en alles ziet er goed uit. Hier dus een succes verhaal! Wel vond ik clomid best intens qua gebruik, het doet echt wat met je stemming en ik had last van opvliegers, zowel overdag als snachts. Maar als je dan diezelfde maand weer een positieve test in je hand hebt maakte het mij niet meer uit. Ik hoop dat het bij jullie net zo mag lopen! 

Liefs Manon

Hoi,
Ik heb ook PCOS. Werd helemaal niet ongesteld en had dus ook geen eisprong. Ik kreeg 50mg clomid voorgeschreven en het was meteen na ronde 1 raak.
Inmiddels 27 weken zwanger van een meisje!
Bijwerkingen geen last van gehad. Beetje hoofdpijn af en toe maar kon ook aan andere dingen liggen.

Hoi,
Ik heb ook PCOS en ik ben in de 2de ronde met 50mg clomid zwanger geworden. Ik had door de clomid wel wat last van chagrijnigheid.
Inmiddels ruim 32 weken zwanger.
xxx

Hey!
Ik ben deze maand begonnen met Clomid 50mg. Gyn zag in bloeduitslagen dat de eisprong met behulp van Clomid vanzelf zou volgen op 13/9. Voor ons is het nu dus afwachten tot de NOD op 27/9. Ik maak me niet al te veel illusies aangezien dit de eerste ronde met Clomid is, maar het is toch spannend!

Terug
Bovenaan