Ervaringen met Clomid

Ik kreeg een aantal maanden geleden ook de diagnose PSOC. Ik kreeg de medicijnen letrozolee. Werkt het zelfde al de clomid. De eerste dosis deed te weinig. Nu ophoging gekregen. Deze doet het wel goed. Paar weken terug een ei van 19mm, maar helaas nu iet echt idee van een zwangerschap. Nu cyclus dag 30. Heb nu voor 4 maanden mee gekregen om zo te gaan proberen. Hopelijk is het snel raak. 
Nientje 

Gefeliciteerd Feline!
Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Eiblaasje van 18 mm! Dus advies gekregen om vandaag en woensdag bezig te gaan. Vind het erg spannend, maar heb goede hoop!

Nientje, wel fijn dat er nu een meer regelmatige cyclus is en een goed eitje. 
Was de leteozolee ook om de menstruatie op te wekken? Of was er wel al een menstruatie? 
Hopelijk snel raak!

Ik lees graag met je mee. Afgelopen maandag gehoord dat ik ook PCOS heb en ik moet nu wachten tot ik weer ongesteld word. Dan bloedprikken en daarna krijg ik Clomid.Ik hoop zo dat alles aanslaat en dat we onze wens in vervulling kunnen laten gaan!

Hoi allemaal,Ik ben in september ook gestart met clomid vanwege PCOS en na de eerste keer was het gelijk raak. Ik kreeg 2 dagen na de positieve test gelijk bloedingen en hevige buikpijn. De huisarts zei toen dat het innestelingsbloeding en onrustige darmen waren maar na 6 weken kwamen we er bij de gyn. achter dat het dus toch een miskraam was geweest. Het was ook door mijn eige lichaam opgelost. Nu weer gestart met clomid en vandaag gekeken hoe de eiblaasjes eruit zagen (cd10) maar die waren nog klein (1 van 10 mm) vanwege de feestdagen helaas geen nieuwe afspraak voor volgende week kunnen maken dus we gaan het gewoon proberen. Ik heb qua bijwerkingen last van opvliegers vooral 'snachts en stemmingswisselingen vooral emotioneel.  

Wat naar Angelien, maar wel fijn om te weten dat je wel zwanger kunt raken.Mijn eerste ronde clomid is helaas niet op een zwangerschap uitgelopen. Ronde 2 al gehad, medicatie sloeg wel aan en kan 10 januari testen maar heb niet het gevoel dat ik zwanger  ben. Heb toch altijd wel het idee dat je het ergens wel weet. Heb jij dat ook zo ervaren of kwam het totaal onverwachts?

Terug
Bovenaan