Ervaringen met Clomid

Hi,
Heb 8 maanden Clomid gebruikt, heb zelf geen PCOS maar wel een zeer onregelmatige cyclus. Ik vond Clomid in het begin wel een beetje wennen. Had vaker hoofdpijn en ook wel stemmingswisselingen. 
Ik was wel erg blij dat mijn cyclus er regelmatiger door werd zodat je ook iets beter weet wanneer je eisprong is. Nog een tip > koop en gebruik geen ovulatietesten, die doen het vaak niet in combinatie met Clomid!
Succes!

[quote quote=10109909]Hey! Ik ben deze maand begonnen met Clomid 50mg. Gyn zag in bloeduitslagen dat de eisprong met behulp van Clomid vanzelf zou volgen op 13/9. Voor ons is het nu dus afwachten tot de NOD op 27/9. Ik maak me niet al te veel illusies aangezien dit de eerste ronde met Clomid is, maar het is toch spannend![/quote]

Wij zitten in het zelfde schuitje. Hoe voel jij je verder? Ik zit vandaag op cd 14 en heb sinds gister verschrikkelijk pijn in me liezen. Voornamelijk links.

Ik heb PCOS. 
Bij mij sloeg de clomid meteen goed aan, maar na 3 rondes ineens niet meer.. 
Toen overgegaan op tamoxifen, maar deze hielp, zelfs na verdubbeling ook niet. 
Toen moest ik gaan injecteren, gonal F en ovitrelle, en toen was het ronde 1 meteen raak. Nu inmiddels 21 weken zwanger :) 
Heel veel succes! Ik vond het allemaal wel vrij heftig, maar als je dan die positieve test in handen hebt, vergeet je het ook zo weer! En ookal zou clomid niet meteen een succes zijn, dan zijn er nog genoeg alternatieven! 

[quote quote=10109909]Hey! Ik ben deze maand begonnen met Clomid 50mg. Gyn zag in bloeduitslagen dat de eisprong met behulp van Clomid vanzelf zou volgen op 13/9. Voor ons is het nu dus afwachten tot de NOD op 27/9. Ik maak me niet al te veel illusies aangezien dit de eerste ronde met Clomid is, maar het is toch spannend![/quote]
Oké ja ik krijg verder helemaal geen meting of bloedonderzoek. 
Maar heb je pijn gehad of iets gevoelt wat je normaal niet voelde? 
Ik heb verschrikkelijk pijn in me liezen  en vraag me nu af of dit normaal is. 

Voor mij nu de eerste ronde. Morgen echo om te kijken of er eiblaasjes zijn gegroeid. Ik heb verder geen bijwerkingen gehad, alleen mijn huid is wat onrustiger.

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum en lees graag mee in dit topic. Ook ik ben afgelopen vrijdag gestart met clomid 50mg. Ik heb te horen gekregen dat ik pcos heb.
nu ben ik gestart met clomid 50mg voor 5 dagen, hier zou mijn menstruatie van opgang moeten komen.. iemand hier ook ervaring mee hoe lang dat dan duurt voordat de menstruatie gaat beginnen?
Ik start meteen met het slikken van de clomid en wacht dus niet tot mijn menstruatie is begonnen. 

Ik heb nu de clomid gekregen voor 6 maanden.
op de 10e dag van de cyclus moet ik dan voor een echo naar het ziekenhuis terug.

Iemand met dezelfde ervaring?

Ik heb ook clomid gebruikt bij PCOS. Meerdere malen in verschillende doseringen 50,100,150. Helaas allemaal zonder resultaat.
Ook last gehad van bijwerkingen, lichtflitsen en 'op de maan' gevoel. En mijn ogen zijn behoorlijk achteruit gegaan in zicht, dit is bij mij jammer genoeg blijvende 'schade'.
Hoop dat het bij jou goed werkt! Succes

Terug
Bovenaan