Ervaringen met Infacol??

Ik heb al vaker schreven dat mijn meisje 's avonds erg onrustig is en echt last van krampjes heeft dit lijkt de laatste dagen nog erger teworden, ze begint nu echt tekrijsen alleen 's avonds, dus ik dacht echt huiluurtje.

Nu kreeg ik als tip van oude kraamhulp. Gebruik infacol zij was eerst ook septies erover maar eenmaal gebruikt en zij zei het helpt echt, dus ik heb het vanavond voor het eerst gebruikt maar kan iemand zeggen hoelang het duurt voordat het helpt?

alvast bedankt
 
Ik heb infacol geprobeert en emi had er geen baat bij. Sabsimplex werkt hier als een tierelier. Ze heeft echt bijna geen last meer van krampjes. Ze boert goed na de fles en laat heerlijke scheetjes. hahaha. Ik raad je sabsimplex aan dit kan je bestellen en het wordt je 2 dagen later thuisbezorgd. Hoe gemakkelijk kan je het hebben. Je voegt bij elke fles 15 druppels het smaakt ook nog eens lekker. Hier heeft het wel een kleine 2 weekjes geduurd voor het hielp maar nu gaat het echt super.

Succes ermee
 
Infacol is het principe baat het niet dan schaadt het niet. Het zou binnen een dag moeten werken. Wij hebben het de eerste twee weken gebruikt maar om nou te zeggen wereldwonderen.... Is bij elk kind anders natuurlijk. Ik zou zeggen probeer t, het smaakt naar sinaasappel dus dat wordt wel op prijs gesteld door de kleintjes. Alhoewel ze trok soms zure koppen haha
 
Wij hebben ook infacol geprobeerd. Met name in het begin. Niet echt het idee gehad dat het hielp, dus idd baat het niet dan schaadt het niet.
 
Wij hebben het in de eerste week gebruikt..haha wat vond jari het vies zeg haha..hij trok zo'n vies bekkie haha echt geweldig on te zien. Was een film waard zo'n klein ventje en dan toch al voorkeuren haha
Maar jari heeft zo weinig krapjes gehad dat we hey naar kort hebben gebruikt.
Dus echt ervaring hebben we niet.
 
Wij gebruiken het ook, en werkt bij hem goed. Heb het een keer vergeten en het was krijzen na de voeding.
Je moet zelf kijken wat jij prettig vind. Wij vinden dit fijn en de andere weer de VSM druppels.
Het moet binnen een paar dagen werken! Ik merk echt dat hij er beter van wordt, en ook beter zijn lucht kwijt kan. (stinken hoor, net zijn vader haha)

CB zeg trouwen dat het niet helpt, maar je ziet iedereen heeft zijn ervaringen ermee.

Sterkte

x yvonne
 
Ik heb infacol bij mn 2de kindje gebruikt,in begin hielp het heel goed.totdat hij eraan gewend was...toen weer krampjes,toen ben ik vsm druppels gaan gebruiken,die vind ik zelf beter helpen,gebruik ze nu soms ook bij Rivano.maar gelukkig heeft ie nog niet heeel veel last van krampjes

liefs jootje
 
Terug
Bovenaan