Ervaringen met Infacol??

infacol werkte bij mara niet, cinababy weer wel iets
maar zoals bekend bleek het reflux te zjin en andere voeding werkte veel beter

jonna is al over alle krampjes heen, heel anders zo'n 2e
 
Wij hebben ook eerts infacol gebruikt werkte wel snel maar niet lang, na een week begon het weer en ook lola dr ontlasting werd harder. toen zijn we begonnen met probiotica van orthica en na 2 weken had ze weer normale poep en een paar dagen ook geen enkel krampje meer!!
Wij zijn hier echt heel erg blij mee, echt een aanrader!
 
vanmorgen dus geweest op het cb bureau hun hadden er ook wel goede ervaringen mee, nou ik heb het gisteravond voor de avondvoeding gegeven (bv) en ze heeft voor het eerst sinds 6 weken geslapen tot zelfs na haar laatste voeding dus ik hoop dat het vanavond weer zo gaat.

maar ik zat tedenken helpt het alleen voor de voeding die je er na geeft? want zei slaapt overdag altijd heel goed en op het cb zeiden ze ook vooral 's avonds hebben ze last van krampen omdat alle lucht van de hele dag op hoopt, ik merk wel dat ze nu makkelijker boert.
 
Ik gebruik het nog steeds bij Luana! Ik geef het niet meer voor elke voeding, alleen als ze er last van heeft. Soms drinkt ze niet goed en krijgt ze teveel lucht erbij waardoor ze krampjes krijgt. Hierdoor drinkt ze de fles maar voor de helft. Als ik dan tussendoor even wat infacol geef dan drinkt ze de fles zonder problemen leeg. Je kan het ook voor elke voeding geven, dat deden wij in het begin ook. Toen had ik ook niet het idee dat het hielp. Nu dus wel. Ik geef het dus alleen als ze last heeft.

Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan