Ervaringen "Nub" theorie

De nub is niet betrouwbaar onder de 12/13 weken. In het begin ontwikkelen babys zich hetzelfde. Dus jongen/meisje, lijken allemaal hetzelfde. Daarna kan je pas met toch wel zekerheid het geslacht weten. Wij hebben een soort pretecho met 15 weken laten maken. De echoscopiste zei al dat zij pas met 14 weken de geslachtsbepalende echo s deden maken omdat onder die tijd, het niet betrouwbaar is. Ik weet sinds deze week dat wij een dochtertje krijgen, en op de echo zag je duidelijk de streepjes ofwel schaamlipjes. Ik denk dat je onder de 14 weken dus nog goed ernaast kunt zitten. We hebben de echo wel moeten betalen, maar dat kun je denk ik het beste doen, rond de 15e week een geslachtsbepalende echo laten maken.. ik heb wel gegokt met een echo foto van 13 weken dat het een meisje zou zijn, maar wilde me niet op mijn eigen bevinding vast pinnen haha. Ik b3n benieuwd bij jou dan wat het beebje is. ;)

Bij mij dochter was nub in week 11 duidelijk een meisje. Nu weernzwanher 14 week pretecho gedaan in week 13 was in de echo de nub naar boven. Ik twijfel naar een jongen. Ik weet niet hoe ik de foto hier toevoegen.

Geen NUB 'expert' maar tot nu toe 1 mis gehad van de 8 haha.
Ik denk een meid maar het is niet heel duidelijk te zien.

Terug
Bovenaan