Ervaringen slaaptrainer

@marieke c, ooooh ja dat is een goede!! Die verdomde klok!! Helemaal niet meer aan gedacht! Hellup!! Hahaha!
@chantal, wij zijn nu het middagslaapje toch iets gaan manipuleren haha. Max 2 uur slapen. Geen 2,5/3 uur meer zoals hij weleens deed. Kijken of dat iets helpt. 
Ja dat is idd ongeveer wel hetzefde denk ik. Mijn zoontje is nooit naar de opvang gegaan. Hii vindt het peuterklasje helemaal geweldig, zo leuk!
@ moedervaneenboefje, ooh ja, dat is een goede! Hier ook een die in het pikkedonker slaapt. Dus een met zo weinig mogelijk licht is wel gewenst ja!
 
[quote quote=10365087]Mag ik inhaken? Wij willen misschien ook een slaaptrainer, maar: ze slaapt het best in een pikdonkere kamer… Welke lampjes hebben heel zacht licht?[/quote]
Wij hebben de Alecto slaaptrainer. Deze kun je de verlichting in verschillende standen zetten. Hier slaapt ze ook in een pikdonkere kamer en met de lamp op de laagste stand heeft ze er geen last van. 
 
Aaaah!! Had de hele week in mn hoofd dat pas vlgd week de klok verzet werd... Geen idee hoe ik daar bij kom, aangezien het altijd de laatste zaterdag/zondag nacht gebeurd van oktober. Zit ik hier om 4.45 uur met n klaarwakker kind ?
Nog n half uur geprobeerd, maar om 5.15 uur dan toch maar opgestaan ???
Ik ga het schaap toch bestellen en het proberen. Baat (of blaat ?) het niet, schaadt het niet ?
 
Oke, last minute toch gekozen voor de alecto slaaptrainer! Vond sam het schaap tevee negatieve recensies. Alecto zoals hier al iemand zei, lekker simpel, zonder poespas. Ik ben benieuwd! ?
 
https://snugglesanddreams.com/ 
bovenstaande website kan ik je aanraden door te nemen en waar gewenst de gids voor vroege vogels aan te schaffen. Zij heeft tevens meerdere reviews over slaaptrainers etc.
 
Budget tip,
Onze zoon is deze maand 2 geworden en wij hebben een tijdschakelaar op zijn wandlamp aangesloten. Om kwart voor 7 's morgens gaat zijn lamp aan, kwartiertje later gaat deze ook weer uit. Hij weet heel goed dat hij zijn bed uit mag als het lampje aan is. Uit zijn kamer horen we 's morgens heel blij "jaaaa lampje aaan, mama!! Lampje aan!" 


Bij de action heb je voor een paar euro een tijdschakelijk en wij hebben het aangesloten op de wandlamp van ikea (wolkje)
 
Terug
Bovenaan