Ervaringen zwanger en corona...

Beste dames,
Graag zouden wij in contact komen met dames die zwanger zijn, of zijn geweest in de corona pandemie. 
Voor ons afstudeer opdracht als verpleegkundigen doen wij meer onderzoek naar covid-19 en zwangeren en ontwerpen wij een tijdschrift die geheel alleen voor ons en onze docenten zijn. 
We willen graag te weten komen hoe het is geweest voor een zwangere dame. Welke angsten? Eventuele complicaties door covid? Reden van wel of niet vaccineren. 
Graag horen we jou verhaal aan. Het kan helemaal anoniem! 
liefs, 

Wat een ontzettend heftig verhaal! Wel geruststellend om te lezen dat je vriendin inmiddels uit de coma is. Hopelijk gaat het goed met haar en haar kindje.
Ik kwam er 2wk terug achter dat ik positief testte voor corona. Ik ben nu inmiddels 16wk zwanger. Ik heb mij alleen maar getest omdat ik opeens smaak/reukverlies had en het bleek raak! Mijn vriend had helemaal geen klachten en ik verder ook niet. Met een paar dagen had ik mijn reuk/smaak terug. We zijn beide wel gevaccineerd en hebben ook booster gehad, dus echt volledig beschermd tegen corona. Ik denk dat dit er ook voor gezorgd heeft dat we geen klachten hebben gehad. 
Ik heb meer last vd griep die ik 4wk terug had. Ik hoest nog regelmatig. Ik heb mij toen ook laten testen, versch. zelftests en PCR, maar corona negatief. 
Donderdag heb ik 16wk echo, hopelijk gaat alles nog steeds goed met onze baby. 

[quote quote=10545687]Beste dames, Graag zouden wij in contact komen met dames die zwanger zijn, of zijn geweest in de corona pandemie. Voor ons afstudeer opdracht als verpleegkundigen doen wij meer onderzoek naar covid-19 en zwangeren en ontwerpen wij een tijdschrift die geheel alleen voor ons en onze docenten zijn. We willen graag te weten komen hoe het is geweest voor een zwangere dame. Welke angsten? Eventuele complicaties door covid? Reden van wel of niet vaccineren. Graag horen we jou verhaal aan. Het kan helemaal anoniem! liefs,[/quote]

Hoe kan ik jullie bereiken? 

Terug
Bovenaan