Esk, Yndew & Wenser

FF weer boven aan...

De laatste berichtjes:

Wenser:
Voorlopig is het ZH waar ik vorige keer was gestopt met dit soort onderzoeken en moet ik een nieuwe verwijzing halen en een ander ziekenhuis vinden. Nog niets gepland dus... Pffffff
Wenser op woensdag 4 juli 2012 om 13:55 uur

Sparkle:
Balen...misschien moet je dan wel weer overnieuw beginnen. Ze hebben toch zeker nog wel een dossier wat ze door kunnen sturen ofzo?

Het is hier al weken volop zomer en HEET! Net heerlijk gezwommen met Aaron terwijl Abigail lekker lag te slapen. Genieten! Nu maar weer eens aan de slag! :)

1 augustus ga ik naar een ander ziekenhuis. Ik weet niet of ze nog wat an de oude dossiers hebben (3,5 jaar geleden), maar dat ga ik wel vragen. Ben benieuwd.

@Sparkle: Het weer is hier erg wisselend, we hebben nog niet echt zomer, maar soms wel een lekkere dag.

Fijn zo n nieuw topic bovenaan ;-)

gr.
Wenser

Balen Wenser, dat het zo moeilijk gaat.

Hier hebben we turbulente weken achter de rug met Joris die 's avonds veel moest huilen en Thomas die daar dan weer wakker van werd en dan ook moest huilen. Gister ging het voor het eerst weer goed, dus hopelijk hebben we dit weer gehad...

Verder groeit het allemaal als kool. Thomas is 2 geworden en praat en loopt en is altijd gezellig met hem (nou ja, bijna altijd dan).
Joris is alweer bijna 10 maanden en begint vlot te tijgeren, erg gezellig!

Jeetje, 10 maanden al weer. En Joris 2, Femke is dat ook inmiddels, vorig weekend gevierd. Femke heeft al vanaf zondag keelontsteking. Heel zielig, dus hier ook een onrustige periode weer.

Sterkte!
Wenser

Vervelend die onrustige kindjes...
De eerste paar nachten werd Aaron ook wel wakker van Abigail's huilen, maar nu eigenlijk niet meer.
We hebben haar nu ook sinds een week in de huiskamer staan, dan hebben wij er zelf niet zoveel last van en het lijkt wel of we alle 3 beter slapen. Abigail heeft zelfs al een paar nachtjes doorgeslapen. Vannacht kwam ze wel weer om 3 uur maar dat vind ik nu nog prima :)

Toen ik het las dacht ik; wow, dat jullie kindjes alweer twee zijn! Maar realizeerde me dat Aaron is ook alweer 1,5 is..haha

Hopelijk gaat het snel beter met de kindjes!

liefs,
Sparkle

Ha meiden,

Inmiddels is ronde 16 ingegaan. Ik heb 1 augustus een afspraak, das net na mijn ei, dus dan kunnen ze niks meer zien/meten. De ronde erna zal er wel bloed geprikt worden en echo's gemaakt en miss spermaonderzoek.

Ben benieuwd. Deze ronde ben ik begonnen met Monnikspeper en Teunisbloemolie, wederom had ik een 25 dagen cyclus met op dag 16 de dikste streep op de ovutest. En die was nog niet eens dikker dan de teststreep. Korte tweede helft dus weer. Ben benieuwd wat de gynaecoloog daar over gaat zeggen.

Femke is intussen weer beter, gelukkig.

Gr.
Wenser

Balen weer Wenser....maar kunt nu even 'toeleven' naar 1 aug...ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Spannend wel weer hoor! Zal aan je denken!
Gelukkig is je kleine meisje ook weer beter :)

Aaron heeft weer dikke bult in zn mond van een kies die aan het doorkomen is, daar heeft ie wat last van...maar nu zijn ze er bijna allemaal geloof ik..

T lijkt nu toch wel zomer te worden. Ik keek er zo naar uit. De zomer laat toch alles weer iets zonniger zien!

Gisteren een dagje onze kleine meid bij opa en oma uit logeren gebracht en toen onze garderobe wat aangevuld en uit eten geweest met mijn zus en zwager. Was echt fijn, even papa-en-mama-af. Vanmorgen moest ik oppassen bij de kleintjes in de kerk en daar was een kindje van 8 maanden, ik heb haar enorm geknuffeld, wat heerlijk zeg. Twee weken terug ook al de kleine van mijn vriendin op schoot gehad en dat maakt het verlangen groter en mij vastberadener om naar de gyn te gaan. Ik ben benieuwd of er weer uitkomt dat ze geen oorzaak kunnen vinden.

Maar eerst volgend weekend mijn ei.

Gr.
Wenser

Terug
Bovenaan