Esk, Yndew & Wenser

Fijn ff he...om zo'n kleintje te knuffelen, maar o, wat kan je dan ook weer naar een eigen frummeltje verlangen. Dat vond ik vroeger het ergste toen wij geen kinderen hadden, dat het wel leek of iedereen zo'n klein mensje had voor zichzelf...Spannend weer volgend weekend...! je blijft toch steeds hoop houden he? Is je man trouwens al weer helemaal hersteld van de operatie?

Ga jij ook naar de kerk? Wij ook :) altijd leuk he, oppassen :) En idd ook heerlijk om lekker even iets voor jezelf te doen. Verlang er nu ook steeds meer naar om een keer lekker samen met mijn man op vakantie te gaan...maar lijkt me wel supermoeilijk om de kids dan echt achter te laten...

Aaron heeft sinds gisteren middag in zijn nieuwe kamer geslapen! Het ging op zich best goed...hij huilde even gistermiddag en avond maar vanmiddag jammerde hij alleen heel eventjes en heeft toen lekker 3 uur geslapen...allemaal wel spannend voor hem, maar ook voor mama!! :D

liefs,
Sparkle

@ wenser joop dat jullie ook volgend jaar weer een hummeltje in jullie armen mogen sluiten.
Ben benieuwd wat de gyn nu gaat doen bij jullie, of ze dit keer wel wat vinden of wat mogelijk de oorzaak is dat het nu weer zolang duurt.
Altijd fijn om effe met 2en iets te doen, doen wij eigenlijk veel te weinig, moeten dat echt meer gaan doen.

@sparkle dat is ook al een hele mijlpaal voor aaron een eigen kamer, maar komt zeker goed, is altijd effe wennen ook al zijn ze klein.
hoe is het met jullie kleine meid?

@esk hoe gaat het nu met je kids slapen ze weer goed door savonds?
Hoe is het verder met je?

Hier gaat alles zn gangetje, verder zijn we er wel achter gekomen dat Finn een koemelkallergie heeft, we weten natuurlijk niet in welke mate, maar hij weigerde zijn fles met friso allergy care, begrijp dat heel goed hoor, die melk stinkt en dat is nog zocht uitgedrukt, maar goed we over op friso ha dat wil die wel alleen maar 1 flesje en dat is smorgens, daar heeft hij geen last van nu dacht ik ik ga toetjes geven omdat hij toch melkprod binnen moet krijgen, maar alles wat we proberen dan gaat hij spugen, dus dat werkt niet. Die ha wil wel, maar de rest allemaal niet. Maar goed ik maak me er geen zorgen om, het zal wel, hij groeit goed doet het goed, wie ben ik dan om me druk te maken.
Voor de rest is hij wel erg groot, pas zat hij bij kindjes in een zandbak die 13mnd waren en hij is net zo groot, alleen maar fijn.
Met Amber gaat het ook goed, wel weer last van de warmte, gisterenavond weer buikpijn en overgeven door de warmte, maar goed, in het weekend is het weer gedaan emt de warmte, vinden wij niet erg.

Dit was het wel, het gaat goed, en dat voelt fijn en goed, dat kon ik een half jaar geleden niet zeggen, maar nu eindelijk wel.

Fijne dag!!!

@sparkle
mijn tante en oom uit canada zijn over die zeiden dat het zo ontzetten warm was in canada, zij wonen in ontario een half uur van ottawa vandaan, kunnen jullie het nog een beetje uithouden met die hitte?

Hey Ydnew, hoe oud is Finn nu? Kan hij niet over op soyamelk of lactosevrij (ik weet niet of het eiwit- of lactoseallergie is?) Femke heeft BV gehad tot 11 maanden, toen even H.A en daarna soya. Maar ook dat is wel wennen hoor, die smaakt. We zijn begonnen met vanille, maar nu drinkt ze ook gewoon.

Die Amber, spugen van de warmte, arme meid.
Hier houden we t nog wel redelijk uit, alles dicht overdag en s avonds open (met horren!). En s middags uit de zon! Ik houd enorm van dit weer, mijn man is ook niet zo n liefhebber ;-)

@Sparkle: spannend op zijn grote kamertje! Abigail ligt bij jullie? Fem ligt vanaf 2 weken geleden in een groot bed, vond ik ook spannend, maar nu gaat t eigenlijk alsof t nooit anders is geweest. Volgens mij maken ouders zich altijd drukker dan de kleintje zelf!
gr.
Wenser

@ Ydnew: wat een kerel joh, zo groot...nouja Aaron is ook groot, en ik heb altijd zoiets van; kunnen ze tenminste tegen een stootje :) Fijn toch dat ie het zo goed doet!?
Vervelend dat Amber zoveel last heeft van de warmte..! hopelijk snel weer wat koeler dan voor haar! Als je kleintje zich niet goed voelt, voel jij je ook meteen niet goed...
Fijn dat het nu met jezelf iig ook zo'n heel stuk beter gaat! Hoe vlug dat dan weer terug kan veranderen he...maar voor jou was het ws toch een lange periode als je er zelf in zit...

Ja het is hier inderdaad heel erg warm en heel erg droog ook!! Maar wij hebben airco in huis en een zwembad, dus het is goed uit te houden. Voor mijn man wel zwaarder met het buiten werken en met het melken...Het is al dagen achtereen 30 graden geweest en al 6 weken geen echte goede regenbui meer gehad, dus we maken ons wel zorgen om de oogst. (in de VS is de oogst ook al n groot deel mislukt dus de voerprijzen zijn erg hoog!). Het is nu de tijd dat de kolf in de mais moet komen wat erg belangrijk is voor de energie in het voer,maar de mais begint al bruin te worden...
Elke keer hangt er net n bui en zitten wij op het randje ofzo...Mijn man wordt daar wel erg gestresst van, maar gelukkig kan hij het nu ook wel een beetje overgeven...je zou de regen wel de lucht uit willen kijken soms.

Aaron heeft nu twee nachten in zn nieuwe kamer geslapen en al drie keer smiddags en het gaat nu heel goed! Hij huilt niet eens meer...
Ik ben alleen altijd weer zo bang dat ie wakker wordt, hij slaapt in het basement (hier hebben heel veel huizen slaapkamers beneden) en als de mannen dan binnen koffie komen drinken zitten ze recht boven zijn kamer...zijn jullie daar ook altijd zo mee bezig??

Abigail doet het ook goed! Ze slaapt sinds ze 6 weken was in de huiskamer (wij slapen ook op de begane grond) omdat ze toch vaak even huilde voor ze in slaap valt en het lijkt wel alsof we er allemaal beter door slapen. Het plan is dat ze over een tijdje naar Aaron's oude kamertje verhuisd. Dat wil ik nog niet meteen doen, denk dat Aaron dan misschien jaloers zal zijn.

Abigail is echt n heel ander kindje als Aaron zowel innerlijk als uiterlijk....:) Aaron lijkt heel veel op mij qua uitelijk en Abigail meer op mijn man, heel grappig om te zien.

Abigail wil wel heel graag vastgehouden worden en slaapt overdag niet heel erg veel. Ze kletst en lacht heel veel alsje tegen haar praat, eigenlijk na 3 weken al..echt n meisje..hihi. T is ook n fijn popje, maar in het begin was Aaron ook best klein en is met zo'n 3 mnd als een speer gaan groeien dus wie weet! :) Vind het best wel druk met twee....soms zou ik dat huishouden wel eens even af willen schaffen...Gewoon ff lekker de tijd hebben uitgebreid met de kids te spelen.

7 Aug gaan we een weekje met mijn mans familie in een huis..het is een grote familie met veel kleintjes dus ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Heb er wel zin in...mn man komt pas na een paar dagen omdat er iemand bij de boerderij moet blijven..voor het eerst dat ik een paar nachten van hem weg ben, dus vind het wel spannend hoe het zal gaan, ook met de kids met slapen en alle spullen meenemen etc.

liefs!
Sparkle

Leuk om even zo n lang bericht te lezen. Fijn dat je zo langzaam je ritme te pakken krijgt. Maar wat warm zeg, hopelijk valt de gewenste regen gauw!

En veel succes met de vakantie. Kleintjes plooien zich vaak beter dan je denkt, is mijn ervaring!
Geniet er iig. van.

Wenser

Terug
Bovenaan