@ Ydnew: wat een kerel joh, zo groot...nouja Aaron is ook groot, en ik heb altijd zoiets van; kunnen ze tenminste tegen een stootje
Fijn toch dat ie het zo goed doet!?
Vervelend dat Amber zoveel last heeft van de warmte..! hopelijk snel weer wat koeler dan voor haar! Als je kleintje zich niet goed voelt, voel jij je ook meteen niet goed...
Fijn dat het nu met jezelf iig ook zo'n heel stuk beter gaat! Hoe vlug dat dan weer terug kan veranderen he...maar voor jou was het ws toch een lange periode als je er zelf in zit...
Ja het is hier inderdaad heel erg warm en heel erg droog ook!! Maar wij hebben airco in huis en een zwembad, dus het is goed uit te houden. Voor mijn man wel zwaarder met het buiten werken en met het melken...Het is al dagen achtereen 30 graden geweest en al 6 weken geen echte goede regenbui meer gehad, dus we maken ons wel zorgen om de oogst. (in de VS is de oogst ook al n groot deel mislukt dus de voerprijzen zijn erg hoog!). Het is nu de tijd dat de kolf in de mais moet komen wat erg belangrijk is voor de energie in het voer,maar de mais begint al bruin te worden...
Elke keer hangt er net n bui en zitten wij op het randje ofzo...Mijn man wordt daar wel erg gestresst van, maar gelukkig kan hij het nu ook wel een beetje overgeven...je zou de regen wel de lucht uit willen kijken soms.
Aaron heeft nu twee nachten in zn nieuwe kamer geslapen en al drie keer smiddags en het gaat nu heel goed! Hij huilt niet eens meer...
Ik ben alleen altijd weer zo bang dat ie wakker wordt, hij slaapt in het basement (hier hebben heel veel huizen slaapkamers beneden) en als de mannen dan binnen koffie komen drinken zitten ze recht boven zijn kamer...zijn jullie daar ook altijd zo mee bezig??
Abigail doet het ook goed! Ze slaapt sinds ze 6 weken was in de huiskamer (wij slapen ook op de begane grond) omdat ze toch vaak even huilde voor ze in slaap valt en het lijkt wel alsof we er allemaal beter door slapen. Het plan is dat ze over een tijdje naar Aaron's oude kamertje verhuisd. Dat wil ik nog niet meteen doen, denk dat Aaron dan misschien jaloers zal zijn.
Abigail is echt n heel ander kindje als Aaron zowel innerlijk als uiterlijk....
Aaron lijkt heel veel op mij qua uitelijk en Abigail meer op mijn man, heel grappig om te zien.
Abigail wil wel heel graag vastgehouden worden en slaapt overdag niet heel erg veel. Ze kletst en lacht heel veel alsje tegen haar praat, eigenlijk na 3 weken al..echt n meisje..hihi. T is ook n fijn popje, maar in het begin was Aaron ook best klein en is met zo'n 3 mnd als een speer gaan groeien dus wie weet!
Vind het best wel druk met twee....soms zou ik dat huishouden wel eens even af willen schaffen...Gewoon ff lekker de tijd hebben uitgebreid met de kids te spelen.
7 Aug gaan we een weekje met mijn mans familie in een huis..het is een grote familie met veel kleintjes dus ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Heb er wel zin in...mn man komt pas na een paar dagen omdat er iemand bij de boerderij moet blijven..voor het eerst dat ik een paar nachten van hem weg ben, dus vind het wel spannend hoe het zal gaan, ook met de kids met slapen en alle spullen meenemen etc.
liefs!
Sparkle