eten jullie kids goed groente????????

Hoi,
Veerle wilde in het begin ook alleen maar bruine bonen uit een potje eten, wij dachten dat ze noooooit wat anders zou eten. Na een paar weken ben ik begonnen met zelfgemaakt eten en dat weigerde ze. Toen kwam ik op het idee  om door het zelfgemaakte eten een half appeltje doorheen te pureren en sindsdien eet Veerle ons zelfgemaakte eten. Nu eet ze het altijd zonder half appeltje.
Succes en heb geduld!!
Groetjes,
Floor

hoi hoi

wauw super bedankt voor alle goede tips

ik denk dat ik idd het maar eens ga proberen om er een half appeltje doorheen te doen

welke appel gebruiken jullie dan??

golden delicious???

bedankt groetjes moekje

Ik heb op het allergieforum gelezen dat je  geen granny smith  moet geven. Dus alle andere appels zijn volgens mij wel goed.

Hoi,

Ook bij ons geen eetellende. Ons dochtertje eet werkelijk alles wat je haar voorzet. In het begin kan ze bij een nieuwe smaak wel eens wat moeilijk kijken maar naar een paar happen is het vaak wel goed en gaat het eten weer goed. Zelfs als ze moe is dan eet ze nog alleen dan vaak iets minder als normaal.
Ik zelf probeer ook zoveel mogelijk alles zelf te maken maar als het er een keer niet van komt dan wil ik ook nog wel eens een potje pakken.

Marloes even een vraag over de bruine bonen waar haal je deze altijd. De potjes met bruine bonen vind Maaike heel erg lekker en ik wil dus ook graag zelf iets maken met bruine bonen maar heb gelezen dat je geen bruine bonen uit potjes moet gebruiken.

Groetjes
Inge

Inge, je vroeg het aan marloes, maar ik ben even zo vrij om te antwoorden.

Bij ons in de supermarkt staan pakken met gedroogde bonen. Bij ons staan die op de onderste schap bij de potten. Idd, die uit pot zijn niet goed, omdat daar zout aan toegevoegd is. Zelfs als je die afspoelt dan zit er nog teveel zout op.

Veel plezier met kokkerellen!!

Ik heb dezelfde tip als Floor! Appeltje door de potjes heen. Mette wilde ook NIKS maar sinds we er een appeltjed oorheen pureren is het probleem opgelost en eet ze grote potten verse groenten op!

x ing

Terug
Bovenaan