eten jullie kids goed groente????????

Nou nou als ik jullie berichtjes allemaal lees.... hebben jullie makkelijke eters. Jennifer helaas niet. Mijn eigen gemaakte potjes willen er echt niet in, behalve de wortels dan... Ik ga die tip ook ff proberen van die appel,misschien wil ze dan wel mijn bloemkool en sperciebonen.

Gisteren voor het eerst een keer kiwi gegeven,maar omdat deze nog een beetje zuur was een appeltje erdoor gedaan..5 happen toen had ze genoeg... Peer gaat er uitstekend in maar de rest...

Nu nog ff een vraagje meiden. Mijn dochter is nu 7 maanden en ik ben met eten een beetje terughoudend omdat ik zelf allergie heb en mijn vriend eczeem. Maar nu lees ik dat jullie ook al pasta geven???
Gewoon macaronie ofzo. Want ik maak dat altijd van een pakje honig. Is dat dan ook goed of moet ik nu zelf pastsaus gaan maken????

Groetjes
Ilone

Hoi,

ik deed bij mijn oudste twee gewoon gekookte pasta door de groente ipv aardappelen. Dan deed ik bijv. wortelen met vis en pasta. In een pakje zit erg veel zout en dat is niet goed voor je kleintje. Wat je ook kan doen is pasta koken en daar een tomaatje doorheen pureren.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan