Eten jullie ook zoveel?

Oh, ik lijk wel een vreetmonster. Om die misselijkheid tegen te gaan, moet ik de hele dag door eten. Mijn lief wil al een slot op de keuken zetten haha
Ik zal even een overzicht geven wat ik eet

07.30 2 geroosterde boterhammen + kopje thee
09.30 2 geroosterde boterhammen + kopje thee
12.00 lunch, afhankelijk waar ik ben meestal 2 boterhammes met een glas ranja
14.00 sultana of andere koek of boterham
16.30 chippies of ander snaaiwerk
17.30 warm eten (1 bordje)
20.00 weer snaaiwerk of 2 boterhammen

Ik vind dat zoveel. Fruit krijg ik momenteel niet weg.
Drinken doe ik toch wel heel veel, maar nog even en ik ben volgende maand 30 kilo aangekomen.

Herkennen jullie dit?

xxx vreetzakje :))

Hahahahaha ik heb vanmorgen toevallig de vk gebeld en gevraagd of het normaal is dat mijn maag steeds zo snel na het eten alweer rommeld. Ik had vanmorgen om 8 uur bordje brinta op en nog geen anderhalf uur later had ik gewoon weer honger :-/ Zei vertelde mij dat je dan echt moet eten, omdat je lichaam heeeeel veel energie van je vraagt en dat is alleen maar een heeeel goed teken. De beeb groeit dan goed. Nou laten we daar dan maar van uit gaan. Maar ik snap je helemaal. Bij mijn vorige zwangerschap was ik "30"kilo schoon aan de haak aangekomen en daarvan zijn er maar 20 af gegaan die andere 10 krijg ik er niet vanaf. Ach ja shit happens. Ik ben 1:76 en weeg nu 73 kilo. Ik hoop dat dit niet weer over de 90 wordt. Ik zeg maar zo die 10 die ik er nooit af heb gekregen zijn mijn sigaretten kilo's, omdat ik 6 jaar geleden (1 maand voor ik zwanger raakte) gestopt ben met roken.
Dus hier ook een heerlijke vreetzak hihihii :)))))

Ow wat heerlijk dat ik niet de enigste vreetzak ben hahah
Begon me daadwerkerlijk zorgen te maken, maar tis dus een goed teken. Ik heb net om half 4 2 boterhammen naar binnen gewerkt en het rommelt nu weer zucht.......
Bij mijn vorige zwangerschap woog ik eerst 62 kg, ben 1.64 en op het laatst 94 kg oeps. Waarvan 15 kg is blijven hangen.
Bij de VK woog ik verleden week met kleren aan 75,6 kg zucht...... gaan we weer naar de 100??

Ik eet redelijk. S' morgens 2 boterhammen, tussendoortje, s' middags 2 boterhammen, tussendoortje en s' avonds gewoon goed warm eten, en later op de avond soms nog een chippie. Was met mijn vorige zwangerschap maar 12 kg aangekomen en dat was er vrijwel meteen na de bevalling al weer af. Dus hopen dat het deze keer ook weer is!

Ik eet redelijk. S' morgens 2 boterhammen, tussendoortje, s' middags 2 boterhammen, tussendoortje en s' avonds gewoon goed warm eten, en later op de avond soms nog een chippie. Was met mijn vorige zwangerschap maar 12 kg aangekomen en dat was er vrijwel meteen na de bevalling al weer af. Dus hopen dat het deze keer ook weer is!

Ohhh Ik weet precies wat je bedoel. Ik heb zooooo zin om naar de VK te gaan, maar zoooo GEEEN zin in die weegschaal. Daar kijk ik zo tegenop, omdat ik bang ben weer zo'n zeekoe te worden. Pfff hier vind ik dan eindelijk een lotgenoot :))
Nergens hoor ik mensen die zo veel zijn aangekomen als ik! hihihihihi.
X

Ohhh Ik weet precies wat je bedoel. Ik heb zooooo zin om naar de VK te gaan, maar zoooo GEEEN zin in die weegschaal. Daar kijk ik zo tegenop, omdat ik bang ben weer zo'n zeekoe te worden. Pfff hier vind ik dan eindelijk een lotgenoot :))
Nergens hoor ik mensen die zo veel zijn aangekomen als ik! hihihihihi.
X

Terug
Bovenaan