Eten jullie ook zoveel?

ze zeggen juist dat het niet belangrijk is.... dat vrouwen er teveel aan hechten en niet teveel willen aankomen... (hoe doe je dat dan vraag ik me wel af niet teveel aankomen :))

wel prettig ....

ja trek hmmmmm ga zo maar eens in het kastje kijken

Mijn eigen weegschaal is stuk gegaan vlak voor ik erachter kwam dat ik zwanger ben, da's nog eens timing haha! Al maak ik me tot nu toe niet zo druk om m'n gewicht. Ben 1.65m en ben deze zwangerschap begonnen met 52kg. Kan altijd eten wat ik wil, ben ook een echte veelvraat al zou je dat niet zeggen. Maar sinds ik zwanger ben, ben ik juist minder gaan eten. Wel vaker achter elkaar, maar wel veel minder.

Ow bah wat ben jij een viezerik bleeeeehhhhh ik voelde me al zoooo misselijk en dan lees ik jou berichtje over chips met snoeptomaatjes en dat om 23:50 uur. Hahahahahahahahahaha.... Wat heeeerlijk al die verhalen.

Ik eet helemaal niet zoveel meer. 's morgens is het sowieso een hel om iets binnen te houden, ben blij met een cracker en een kop slappe thee :(

Dan rond 10u een broodje, soms komt die er ook weer uit. 12.00 uur een manderijn, 13.00 lunchen, en dan rond 15.00 weer een manderijn, 16.00 sultana en 19.00 avondeten. Weeg nog steeds hetzelfde. Maar ik zou wel graag willen dat de misselijkheid minder werd en ik lekker kon eten 's morgens

Volgens de weegschaal van m'n ouders, waar ik op 19 december voor het laatst op stond, zou ik al ruim een kilo zijn aangekomen. Ben juist de helft minder gaan eten dan voorheen, dus van het eten komt het niet (kom sowieso altijd heel moeilijk aan).

Terug
Bovenaan