Hoiiiiiiiiiiii!
Hier ook een vreetzak! Ik ben s'morgens vaak beroerd, maar denk dan dat dat komt omdat ik nog een lege maag heb. Dus eet ik snel 1 boterham, daar heb ik genoeg aan, met koffie (voor mn darmen, maar dat smaakt me totaal niet meer brr) en dan tegen 10u kopje thee met koek (gevulde koek wel te verstaan) en dan tussen de middag regelmatig pannekoeken bakken!!! hahaha.. ik was er al gek op, maar nu helemaaal! Ik lust tussen de middag trouwens wel 4 boterhammen of meer, maar ik wil me toch wel een beetje inhouden. Ik ben s'avonds ook vaak misselijk tijdens het eten, en eet dan weer minder.. raar is dat! Ik ben bij mijn oudste zoon met 83 kilo begonnen en was 106 op het eind van de zwangerschap!!!! Jawel.. en toen was ik na 5 maand weer zwanger van mijn tweede zoon.. ik begon met 93 tot 103 kilo.. en ben na die bevalling veel gaan afvallen....... tot 70 kilo (ben vorig jaar namelijk getrouwd) en nu ben ik weer 75 kilo.. wel een jojo he!!! Ik wil wel een beetje bewust eten deze keer.. vorige zwangerschappen at ik s'nachts rustig twee borden bambix op met twee dikke scheppen suiker...... hmmmmm!
Sterkte, en gewoon lekker eten meid, doe ik ook!
Het gaat er wel weer af, na de bevalling.