Eten jullie ook zoveel?

Ik eet redelijk. S' morgens 2 boterhammen, tussendoortje, s' middags 2 boterhammen, tussendoortje en s' avonds gewoon goed warm eten, en later op de avond soms nog een chippie. Was met mijn vorige zwangerschap maar 12 kg aangekomen en dat was er vrijwel meteen na de bevalling al weer af. Dus hopen dat het deze keer ook weer is!

Als ik heel eerlijk ben vind ik dit helemaal niet zoveel in vergelijking tot wat ik op een dag eet... Ik heb altijd kunnen eten wat ik wilde zonder enig limiet. Ik kwam nooit aan. Dat doe ik nu ik zwanger ben nog steeds maar dan nog meer dan normaal. Heb gewoon veel sneller weer trek.. Hoop dat ik nu ook niet extra aan ga komen.. anders heb ik een probleem denk ik!

haha vreetzak! ikke ook hoor.. ik eet de hele dag door lijkt wel maar niet in de ochtend,dan ben ik al wat misselijk en krijg ik weinig weg.vanmorgen 2 broodjes gehad , smiddags eentje en nu zo warm eten we zijn laat moesten nog ff langs praxis ...nu snel eten koken maar forum werkt zo verslavend.hihihi

xxx

Hoiiiiiiiiiiii!

Hier ook een vreetzak! Ik ben s'morgens vaak beroerd, maar denk dan dat dat komt omdat ik nog een lege maag heb. Dus eet ik snel 1 boterham, daar heb ik genoeg aan, met koffie (voor mn darmen, maar dat smaakt me totaal niet meer brr) en dan tegen 10u kopje thee met koek (gevulde koek wel te verstaan) en dan tussen de middag regelmatig pannekoeken bakken!!! hahaha.. ik was er al gek op, maar nu helemaaal! Ik lust tussen de middag trouwens wel 4 boterhammen of meer, maar ik wil me toch wel een beetje inhouden. Ik ben s'avonds ook vaak misselijk tijdens het eten, en eet dan weer minder.. raar is dat! Ik ben bij mijn oudste zoon met 83 kilo begonnen en was 106 op het eind van de zwangerschap!!!! Jawel.. en toen was ik na 5 maand weer zwanger van mijn tweede zoon.. ik begon met 93 tot 103 kilo.. en ben na die bevalling veel gaan afvallen....... tot 70 kilo (ben vorig jaar namelijk getrouwd) en nu ben ik weer 75 kilo.. wel een jojo he!!! Ik wil wel een beetje bewust eten deze keer.. vorige zwangerschappen at ik s'nachts rustig twee borden bambix op met twee dikke scheppen suiker...... hmmmmm!

Sterkte, en gewoon lekker eten meid, doe ik ook!
Het gaat er wel weer af, na de bevalling.

oooh wat herkenbaar.... dit ga ik mijn man laten lezen hoor sorry......

bij de eerste ben ik 18 kilo aangekomen, ja gestopt met roken en nog geen 30.... nu zit er nog altijd 10 kilo teveel aan...
was net begonnen met wat meer op mijn eten te letten, iets minder maar wel gewoon goed....

ik eet 2 beschuitjes of ontbijtkoek
dan sultana
dan 2 sneetjes brood en fruit
dan een fruitje en een koekje
dan een bord avond eten
liefst een koekje of ene klein stukje chocolade
en dan maar hopen dat ik van de chips kan afblijven hahahaa

omdat ik niet heel misselijk ben red ik het daar nog goed mee
als ik misselijk ben dan neem ik vaak wel wat te eten want dat verdwijnt het snel...

onze VK heeft trouwens geen weegschaal .... JIHAA

Hihi geen weegschaal in een vk praktijk lijkt mij HEERLIJK! HAHA die van hier kan altijd lekker klagen als je teveel aankomt haha..
Ik heb ook trek door jullie ... ;--))

Liefs

Terug
Bovenaan