Eten na de bevalling!!

Ben eens benieuwd wat van de 'verboden' dingen jullie als eerste gaan eten?
Ik kan me al verheugen op een kortgebakken biefstukje, krijg ik elke keer van mn man de eerste keer dat ik thuis eet, hij haalt dan altijd een hele grote bij de slager, flink wat champignons en een salade erbij,, o lekker zeg!
Groetjes

Idd een biefstukje en idd kort gebakken met champigons, broodje filet american met uitjes en tja toch wel een lekker biertje haha verheug me erop!

@MJ--> het begint al te korten voor je hoe gaat het lukt het nog met de laatste loodjes?

liefs louise

Ik heb geen last van verboden eten..... Ik eet geen vlees en lust geen kaasjes.

Wel hoop ik na de bevalling weer trek in veelveten te krijgen..... Kruidig eten, salades, pizza en nog veel meer waar ik nu geen trek in heb omdat ik er misselijk van word.

Drankje zou wel lekker zijn, maar laat ik maar even staan!

Iedereen straks weer lekker genieten van het nu verboden voedsel!!

Een broodje filet american!!! Zodra ik bevallen ben wil ik dat heel graag eten! Mmmm water loopt me nu al in mijn mond!

Liefs tamjo

Een pistolet met bieslooksaus, sla, filet american en ei en een snufje peper en zout jumjumjum

En een heerlijk medium kogelbiefstukje met peperroomsaus

En zonder op te lette me dood vreten aan Kips leverworst.

Hmm heb er eigenlijk geen last van.... ben van mezelf een hele slechte eter... en eigenlijk alles wat op het verboden lijstje stond luste ik toch al niet....

waar ik wel zin in heb is een glas koud bier...
maar dat zal waarschijnlijk ook nog wel even duren voor ik dat krijg....

Terug
Bovenaan