Eten na de bevalling!!

Ik had me op vanalles verheugd, maar nu lig ik al een week in mijn kraambed en heb nog niets van alle verboden dingen gehad. Ik moet zeggen dat mijn eetlust echt minimaal is. Is wel goed voor de gewichtsafname trouwens.

Maar misschien straks lekker een salade met gerookte zalm of zo, stokbroodje erbij. Misschien toch wel lekker!

GR Ingrid

ik heb gehoord dat je als je borstvoeding gaat geven nog steeds niks van het "verboden"voedsel mag eten!
omdat dat dan nog bij je kindje kan komen...
maar als ik jullie verhalen zo lees is dat dus bij jullie niet zo?
want een vriendin van mij wou gelijk na de bevalling filet american en een spiegel ei eten maar mocht dat absoluut nog niet hebben tot ze geen borstvoeding meer gaf!
toevallig hebben we het er net nog over gehad haha omdat ik ook ernstig verlang na mijn verslaving.
filet american!!!
oooh en ik verlang erg na een lekkere koude baco!
en een avondje flink stappen :D
missen jullie dat ook?

groetjes

een witte boterham met ringleverworst en een lekker pistoletje met filet american. Kaasjes heb ik af en toe wel gesnoept na heel erg goed op de verpakking te hebben gekeken o ja en een lekker broodje met gerookte zalm....o moet echt stoppen nu krijg er honger van en ga ervan kwijlen ;)

Hey,
Je hoeft echt niet te wachten tot na de bv hoor!!!!
behalve met die baco dan,,haha,, die kun je wel nemen als je kind eenmaal doorslaapt of je een voeding afkolft zodat je niet binnen 4uur na de baco je kind zelf voed!
Maar eten mag je echt alles weer, ik heb de jongste ruim 15mnd bv gegeven dat had ik niet getrokken als ik dan geen biefstuk mocht,,haha, grapje!
Liefs

Ik moet nog helemaal niet denken aan rood vlees! Leverworst wel, maar dat heb ik mezelf ook niet echt ontzegd tijdens de zwangerschap..
Maar ik ga toch wel proberen borstvoeding te geven.. heb nog niet precies door welke 'verboden' dingen dan ook verboden blijven en welke toch wel weer mogen.

Lekker een Tia Maria of Ameretto. Volgens mij ben ik alleen snel wankel na 9 maanden onthouding, ha ha!
effe rustig aan dus maar,

Wat dachten jullie van op je buik slapen, gewoon je normale dingetjes doen en lekker sporten.
Maar ja, het is nu niet klagen maar dragen (letterlijk!!!!!!!) Er zijn zoveel vrouwen die heeeeel graag met ons willen ruilen!

groet Jess

owwww...op mn buik slapen!!!! Heerlijk en je gewoon zonder wakker te worden omdraaien, sporten en niet steeds plassen s nachts!!

En kijk maar uit met die drank...ik was de eerste keer na 1 glaasje wijn aardig tipsy!!

hihi... jah buikslapen...... maar dat doe ik nog steeds hoor.... wel half op de zij half op de buik... maar ik doe het nog wel.... slaap ik het lekkerst..

Straks idd als de buik uit de weg is gauw weer volledig op de buik slapen...
die nachtelijke bezoekjes aan het toilet zal ik echt niet missen!!!!

en wat mijn biertje betreft.... denk dat dat ook nog wel ff duurd daarna.... en waarschijnlijk meteen dronken... hahah zolang zonder drank geleeft... maar voor ik zwanger was dronk ik ook zo een half jaar niet.....

hihihi...

Terug
Bovenaan